مقاله تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگیهای خدمت بر پایه بخشبندی مشتریان با رویکرد دادهکاوی (پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگیهای خدمت بر پایه
بخشبندی مشتریان با رویکرد دادهکاوی
(پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد) دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگیهای خدمت بر پایه
بخشبندی مشتریان با رویکرد دادهکاوی
(پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگیهای خدمت بر پایه
بخشبندی مشتریان با رویکرد دادهکاوی
(پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگیهای خدمت بر پایه
بخشبندی مشتریان با رویکرد دادهکاوی
(پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد) :
تعداد صفحات :۳۸
در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان، اهمیت و عملکرد ویژگیهای خدمت بسیار حائز اهمیت است. تحلیل اهمیتعملکرد ابزار مؤثری برای اولویتبندی ویژگیهای خدمت بر پایه نیازها و انتظارهای مشتریان و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان در بازار است. در این پژوهش با هدف افزایش اعتبار و کاربرد نتایج بهدست آمده از تحلیل اهمیت-عملکرد، ابتدا مشتریان بر پایه ویژگیهای جمعیتشناختی و همچنین ادراکشان از عملکرد ویژگیهای خدمت بخشبندی میشوند سپس برای هر بخش بهصورت جداگانه ماتریس اهمیت- عملکرد ارائه میشود. برای بخشبندی مشتریان از نقشههای خودسازمانده و برای محاسبهی اهمیت ویژگیها در هر بخش از شبکهی عصبی پیشخور چندلایه استفاده شده است. یافتههای پژوهش نشان میدهد، مشترکان تلفن همراه در استان یزد را میتوان در سه بخش دستهبندی کرد. ماتریس اهمیت- عملکرد ویژگیهای خدمت مختص هر یک از این بخشها نیز شناسایی شده، بر پایه نتایج، پیشنهادهایی به شرکتهای ارائهکننده خدمات تلفن همراه ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.