مقاله بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان :
تعداد صفحات :۲۷
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدیدار شدن مدلهای جدیدکسب وکار، افزایش سطح رقابت و تغییر خواستهها و انتظارات مشتریان، استفاده از کانالهای توزیع چندگانه و متعدد به سرعت در حال رشد است. استفاده ازکانالهای توزیع متعدد بهرغم داشتن مزایایی،چالشهای متعددی نیز به دنبال دارد که هماهنگی و انسجام این کانالها با کارآیی بالا و رفع این چالشها مستلزم بحث و بررسی بیشتر است. هدف این پژوهش شناسایی و بررسی نقش قابلیتهای مؤثر در هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکننده است. جامعه آماری این تحقیق شامل عرضهکنندگان محصولات و قطعات الکترونیکی در تهران است که در این رابطه تعداد۲۴۷ نفر ازمدیران بازاریابی و فروش شرکتهای یاد شده نمونه آماری این پژوهش انتخاب شدند. تحلیل دادهها با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری صورت گرفت. یافتههای مطالعه حاکی از این است که قابلیتهایی نظیر برند، مکانیزم کنترلی و جبران خدمات از جمله عوامل مؤثر در هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه بوده و تأثیر مثبتی بر عملکرد عرضهکننده دارند، لکن ارتباطات تأثیر مستقیم بر عملکرد ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.