مقاله بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی درباره حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی درباره حمایت مالی از ورزش
به عنوان ابزار بازاریابی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی درباره حمایت مالی از ورزش
به عنوان ابزار بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی درباره حمایت مالی از ورزش
به عنوان ابزار بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی درباره حمایت مالی از ورزش
به عنوان ابزار بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۴

در پژوهش حاضر، دیدگاه مدیران شرکت‌های خصوصی در مورد حمایت مالی از ورزش به‌عنوان ابزار بازاریابی بررسی می-شود. روش پژوهش توصیفی – پیمایشی و از نوع پژوهش‌های کاربردی است. جامعه آماری کلیه مدیران ارشد (مدیرعامل، مدیر مالی یا مدیر فروش) شرکت‌های خصوصی (تولیدی) بزرگ در شهرستان اصفهان هستند که در یک سال اخیر شرکتشان حامی مالی ورزشی نبوده است. نمونه آماری برابر با جامعه آماری در نظر گرفته شد. ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه محقق‌ساخته بود که روایی محتوایی آن را استادان و کارشناسان خبره مدیریت ورزشی تأیید کردند و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ ۹۰/۰ به‌دست آمد. برای تحلیل استنباطی داده‌های به‌دست‌آمده از روش آماری T تک‌متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد مدیران شرکت‌های خصوصی که حامی مالی ورزشی نیستند، حمایت مالی را به‌عنوان ابزار مطلوب بازاریابی و تبلیغاتی، برای شرکت‌ها مؤثر نمی‌دانند. دیدگاه مدیران با میانگین ۱/۶۶، مؤکد ضعف حمایت مالی به‌عنوان ابزار مطلوب بازاریابی بود (۰۵/۰< P). از یافته‌های پژوهش می‌توان نتیجه گرفت که ایجاد فضای مناسب برای نام و نشان حامیان ورزشی در میادین و رویدادهای ورزشی و گسترش پوشش رسانه‌ای مطلوب رویدادها که موجب شناخت حمایت مالی ورزشی به‌عنوان ابزار مطلوب بازاریابی می‌شود. به-منظور جذب سرمایه‌گذاری صاحبان صنایع و بخش خصوصی در ورزش قهرمانی، مفید و لازم است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.