مقاله ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی :

تعداد صفحات :۲۱

در محیط به‌شدت رقابتی صنعت موادغذایی حفظ و توسعه سهم بازار نتیجه عملکرد برند است. بنابراین شناسایی عوامل اثرگذار بر عملکرد برند موضوع مهمی در تصمیمات راهبردی بازاریابی تلقی می‌شود. این مطالعه با استفاده طرح پژوهش از نوع توصیفی و تحلیلی و از شاخه همبستگی انجام شد. داده‌ها از طریق پرسشنامه ۳۶ سؤالی از ۱۳۱ مدیر و کارشناس شاغل در ۶۲ شرکت فعال در صنعت مواد غذایی در شهر تهران جمع‌آوری شد. پایایی متغیرهای مکنون همگی در دامنه قابل‌قبول قرار دارند. مدل مفهومی شامل پنج متغیر و پنج فرضیه طراحی شده است. برای آزمون مدل از روش کمترین مربعات جزیی و نرم‌افزار PLS-Graph استفاده شد. نتایج نشان داد، نوآوری سازمانی (=۰. ۴۷, t =2. 62) و بازارگرایی (=۰. ۴۴, t =2. 12) بر عملکرد برند اثر مثبت دارند. نتایج بیانگر آن است، قابلیت‌های بازاریابی (=۰. ۵۱, t =6. 58)، یادگیری مبتنی بر بازار (=۰. ۲, t =2. 47) و نوآوری سازمانی (۲۱/۳ = t , 27/0= ) بر بازارگرایی اثر مثبت دارند. تفکیک اثرات نشان داد، مهم‌ترین عامل تعیین کننده عملکرد برند، نوآوری سازمانی و سپس بازارگرایی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.