مقاله بررسی اقتصادی هزینهی آلودگی ناشی از سوخت خودروها در طرح ملی CNG با استفاده از نظریهی کنترل بهینه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اقتصادی هزینهی آلودگی ناشی از سوخت خودروها در طرح ملی CNG با استفاده از نظریهی کنترل بهینه دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اقتصادی هزینهی آلودگی ناشی از سوخت خودروها در طرح ملی CNG با استفاده از نظریهی کنترل بهینه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اقتصادی هزینهی آلودگی ناشی از سوخت خودروها در طرح ملی CNG با استفاده از نظریهی کنترل بهینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اقتصادی هزینهی آلودگی ناشی از سوخت خودروها در طرح ملی CNG با استفاده از نظریهی کنترل بهینه :
تعداد صفحات :۲۷
این مقاله به دنبال درک نقش و جایگاه هزینهی آلودگی ناشی از مصرف سوخت خودروها در توجیه اقتصادی طرح ملی CNG میباشد. به عبارت دیگر درنظر گرفتن هدف کاهش آلودگی هوا برای اجرای طرح ملی CNG تا چه حد میتواند توجیه اقتصادی داشته باشد. به این منظور با استفاده از نظریهی کنترل بهینه تلاش شده با ایجاد دو تابع هدف، یکی بدون هزینهی آلودگی و دیگری با احتساب هزینهی آلودگی، به مقایسهی نتایج مدل پرداخته شود. نتایج مدل حکایت از اهمیت بالای هزینهی آلودگی در توجیه اقتصادی اجرای طرح دارد. بهطوری که درنظر نگرفتن هدف کاهش آلودگی، توجیه اقتصادی طرح را زیر سئوال میبرد. از سویی به منظور درک میزان حساسیت مدل به هزینهی آلودگی، به تحلیل حساسیت برنامهی بهینه به درصد کاهش هزینهی آلودگی بنزین پرداخته میشود. نتیجه نشان میدهد که اگر بتوان از طریق بهبود کیفیت بنزین و یا افزایش راندمان موتور خودروها، میزان آلودگی ناشی از مصرف بنزین را تا ۶۰% کاهش داد، دیگر نیازی به اجرای طرح ملی CNG نیست.
طبقهبندیJEL : Q38 ,P28
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.