مقاله پیمایشی از ابعاد پیادهسازی سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیمایشی از ابعاد پیادهسازی سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای ایرانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیمایشی از ابعاد پیادهسازی سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیمایشی از ابعاد پیادهسازی سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیمایشی از ابعاد پیادهسازی سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای ایرانی :
تعداد صفحات :۲۴
امروزه خریداری و استفاده استراتژیک از سیستم برنامهریزی منابع سازمان و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری راهحلی است که پژوهشگران و صاحبنظران فناوری اطلاعات برای پایداری در اقتصاد دیجیتالی به سازمانها پیشنهاد میکنند. در این بین بسیاری از شرکتهای ایرانی نیز تمایل به پیادهسازی این سیستمها در سازمان خود پیدا کردهاند، ولی گاهی با مسائل و ابعاد پیادهسازی این سیستمها آشنایی کافی ندارند؛ ازاینرو هدف این پژوهش انجام پیمایشی دربارهی پیادهسازی سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای تولیدی و خدماتی کشور ایران است. در این پیمایش تلاش بر این است، برخی از مهمترین جنبههای پیادهسازی این سیستمها شامل انگیزههای پیادهسازی، موانع و مشکلات پیادهسازی این سیستمها در کشور، نتایج پیادهسازی این سیستمها، معیار گزینش این سیستمها توسط کاربران، معیار گزینش عرضهکنندگان این سیستمها و عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی این سیستمها بررسی شود. جامعهی پژوهش، شامل ۴۱ شرکت در حوزهی سیستم برنامهریزی منابع سازمان و شانزده شرکت در حوزهی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بوده است. نتایج پیمایش نشان میدهد، این شرکتها با انگیزههایی مانند افزایش بهرهوری، افزایش نتایج تجاری، افزایش کیفیت اطلاعات، پاسخگویی بهتر به مشتری و کاهش موجودی، وارد پیادهسازی این سیستمها در سازمان خود میشوند ولی در عمل با مشکلاتی مانند عدمشناخت و تعریف درست نیازمندیها، یکپارچهسازی اطلاعات، مقاومت کارکنان، عدمتناسب تکنولوژی با ساختار موجود و ایجاد هزینههای غیرقابل پیشبینی مواجه میشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.