مقاله راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران :
تعداد صفحات :۱۳
بازارهای بینالمللی فیلم، محلی برای عرضه و خرید و فروش انواع فیلمها و محصولات تلویزیونی از کشورهای سراسر دنیا هستند. بازار بینالمللی فیلم ایران به عنوان معتبرترین و شناختهشدهترین این نوع بازارها در ایران، هرسال در تهران برگزار می-شود. جهت ارتقا، هماکنون بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند مدیریت صحیح برگزاری این بازار هستیم. جدا از درآمدی که چنین رویدادهایی نصیب هرکشوری میسازد، این امر به ارتقای صنعت فیلم ایران کمک موثری کرده و چهره واقعی کشور را به افراد سراسر دنیا میشناساند. کلیه متغیرها و شاخصها با اتکا به منابع علمی جمعآوری شدهاند و برای این بازار مورد آزمون قرار گرفته-اند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت موضوع، پیمایشی است. جامعه آماری دربرگیرنده افراد ایرانی و غیرایرانی است که به عنوان خریدار و فروشنده فیلم در حداقل یک دوره از سیزده دوره اول بازار بینالمللی فیلم ایران حضور داشتهاند. ۱۵۲ نمونه به شیوه نمونهگیری تصادفی ساده از ۲۵۱ عضو جامعه آماری انتخاب شده است. آزمون فرضیهها نشان داد که انگیزه فرهنگی- اجتماعی، مهمترین انگیزه شرکتکنندگان، فیلم مهمترین عنصر آمیزه بازاریابی فیلم، جوایز دریافتی مهمترین عنصر تعیینکننده قیمت فیلم، تاریخ برگزاری مهمترین عنصر مکان و پاسخگویی دائم دبیرخانه دائمی بازار، مهمترین عنصر تبلیغات و روابط عمومی در بازار بینالمللی فیلم ایران است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.