مقاله سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)?
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)?،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? :
تعداد صفحات :۳۷
سرمایهی اجتماعی، بهعنوان یک مفهوم، در دهههای اخیر کاربرد چشمگیری داشته و به مثابه یک دارایی برای شرکتها تلقی میشود که با بهرهگیری از آن بتوانند کارایی خود را افزایش دهند. از اینرو، این تحقیق به سنجش میزان سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری در واحد تندر ایران خودرو پرداخته است. در چارچوب نظری این تحقیق از نظریهی پاتنام استفاده شده که شاخصهای سرمایهی اجتماعی را اعتماد، شبکههای اجتماعی و هنجارها معرفی میکند. با توجه به ویژگیهای کاری واحد تندر، نوآوری نیز با امکانات نرمافزاری و سختافزاری برای اجرای ایده، اهمیت دادن سازمان به ارایه ایدهها و نیز میزان نوآور بودن سازمان از نگاه پاسخگویان سنجیده شده است. روش استفاده شده در این تحقیق پیمایش بوده و با استفاده از فرمول نمونهگیری کوکران با عنایت به جامعهی آماری که تعداد ۲۹۰۸ نفر هستند ۲۹۳ نفر بهعنوان جمعیت نمونه انتخاب شدند که چیزی قریب به یک دهم جامعهی آماری است.
نتایج تحقیق حکایت از آن دارد که میزان سرمایهی اجتماعی در واحد تندر ایران خودرو در حد متوسطی بوده و نتایج آزمون فرضیه نیز نشان میدهد که بین سابقهی کار با سرمایهی اجتماعی، اعتماد به مدیران و اعتماد نهادی رابطه منفی و معناداری وجود دارد. همچنین بین انواع گروههای استخدامی مختلف میزان سرمایهی اجتماعی متفاوت است. بین سرمایهی اجتماعی با نوآوری و نوآور بودن سازمان رابطهی مثبت و معناداری وجود دارد. بین عضویت شبکهای و نوآوری و نیز اعتماد اجتماعی با نوآوری رابطه معناداری وجود داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.