مقاله کانالیزه کردن مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چارچوب دولت الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کانالیزه کردن مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چارچوب دولت الکترونیکی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کانالیزه کردن مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چارچوب دولت الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کانالیزه کردن مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چارچوب دولت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کانالیزه کردن مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چارچوب دولت الکترونیکی :
تعداد صفحات :۳۳
دولت الکترونیکی، مقولهی نوپایی بهحساب آمده و پیادهسازی آن در کشورهای مختلف بر اساس تکامل و پیچیدگی آن متفاوت است. در این بین، اقتباس سیستمهای اطلاعاتی مطرح در بخش تجاری، بدونشک یکی از عرصههای بالقوه در تکامل دولت الکترونیکی بهشمار میرود. از میان سیستمهای مورد اقتباس نیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند با نمود بیشتری در عرصهی توسعه و بالندگی دولت الکترونیکی و گسترش شهروندمحوری همراه باشد. با توجه به آنکه اقتباس مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب نظام منسجمی از دولت الکترونیکی، در مراحل اولیه رشد خود قرار دارد، از اینرو مقالهی حاضر درصدد است با تمرکز بر دولت الکترونیکی از منظرهای فنی و زنجیرههای تأمین، به طرح مدل گرافیکی و تصویری از جایگیری مدیریت ارتباط با مشتری در چارچوب دولت الکترونیکی پرداخته و با مراجعه به آراء و نظرات خبرگان (۲۵ نفر از متخصصان مدیریت، اقتصاد و فناوری اطلاعات)، مدل ارایه شده را بر پایه ویژگیهای مدولاری، انعطافپذیری و مقیاسپذیری، مورد بررسی قرار دهد. برآیند این بررسی، قالببندی و راهکارهایی است که در راستای کانالیزهکردن مدیریت ارتباط با مشتری در چارچوب دولت الکترونیکی ارایه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.