مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای تجاری کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانکهای
تجاری کشور :
تعداد صفحات :۲۷
ایجاد ارزش بهعنوان مقولهای اساسی در بازاریابی مبتنی بر ارزش، در بانکهای تجاری کشور به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگرفته و مقیاسی بومی برای سنجش آن توسعه نیافته است. در این مطالعه مقیاسی بومی برای سنجش ایجاد ارزش در بانکهای تجاری کشور و همچنین بررسی وضعیت این بانکها بر اساس این مقیاس توسعه یافته است. اعتبار مقیاس طراحی شدهاز سوی ۵۰ نفر از خبرگان تأیید شده است. مقیاس تأیید شده از سوی خبرگان، در قالب یک پرسشنامه دو صفحهای از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بخش بینالمللی بانکهای تجاری کشور نظرسنجی شده است. یکی از یافتههای این مطالعه “مقیاس بومی سنجش ایجاد ارزش در بانکهای تجاری کشور” است که در آن نقش و اهمیت مؤلفههای اصلی بهترتیب (۱) ارزش ادراکی درون سازمانی، (۲) ارزش ادراکی رقبا، (۳) ارزش ادراکی مشتری و (۴) ارزش ادراکی بازار است. یافته دیگر این مطالعه نشان دهندهیوضعیت این مقیاس در بانکهای مورد بررسی است. بدین ترتیب که وضعیت این مقیاس در بانکهای تجاری ملی ایران، صادرات، ملت و سپه مناسب بوده و تنها در بانک تجارت نامناسب است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.