مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های
تجاری کشور دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های
تجاری کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های
تجاری کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های
تجاری کشور :

تعداد صفحات :۲۷

ایجاد ارزش به‌عنوان مقوله‌ای اساسی در بازاریابی مبتنی بر ارزش، در بانک‎های تجاری کشور به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگرفته و مقیاسی بومی برای سنجش آن توسعه نیافته است. در این مطالعه مقیاسی بومی برای سنجش ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور و همچنین بررسی وضعیت این بانک‎ها بر اساس این مقیاس توسعه یافته است. اعتبار مقیاس طراحی شدهاز سوی ۵۰ نفر از خبرگان تأیید شده است. مقیاس تأیید شده از سوی خبرگان، در قالب یک پرسشنامه دو صفحه‌ای از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بخش بین‌المللی بانک‎های تجاری کشور نظرسنجی شده است. ‌یکی از یافته‌های این مطالعه “مقیاس بومی سنجش ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور” است که در آن نقش و اهمیت مؤلفه‌های اصلی به‌ترتیب (۱) ارزش ادراکی درون سازمانی، (۲) ارزش ادراکی رقبا، (۳) ارزش ادراکی مشتری و (۴) ارزش ادراکی بازار است. یافته دیگر این مطالعه نشان دهنده‌یوضعیت این مقیاس در بانک‎های مورد بررسی است. بدین ترتیب که وضعیت این مقیاس در بانک‎های تجاری ملی ایران، صادرات، ملت و سپه مناسب بوده و تنها در بانک تجارت نامناسب است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.