مقاله شناسایی و تحلیل موانع کارآفرینی در آموزش‌عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی‌ارشد استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی و تحلیل موانع کارآفرینی در آموزش‌عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی‌ارشد استان تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و تحلیل موانع کارآفرینی در آموزش‌عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی‌ارشد استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تحلیل موانع کارآفرینی در آموزش‌عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی‌ارشد استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و تحلیل موانع کارآفرینی در آموزش‌عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی‌ارشد استان تهران :

تعداد صفحات :۱۷

پژوهش حاضر به صورت پیمایشی و با هدف شناسایی و تحلیل موانع کارآفرینی در نظام آموزش‎عالی کشاورزی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد گرایش‌های مختلف کشاورزی شاغل به تحصیل در دانشکده‌های کشاورزی استان تهران بوده است که ۲۵۰ نفر از آنها از طریق نمونه‌گیری طبقه‌ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. پرسشنامه به عنوان ابزار گردآوری اطلاعات مورد استفاده قرار گرفت و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار SPSS بهره گرفته شد. یافته‌های این تحقیق می‌دهد که فقدان یا کمبود حمایت دولتی از مشاغل کشاورزی مهمترین مانع برای اشتغال فارغ-التحصیلان در بخش کشاورزی است. ضمن اینکه تحلیل عاملی موانع کارآفرینی در دانشگاه‌ها به دسته‌بندی این موانع در پنج عامل اصلی منجر شد که این عوامل در مجموع ۶/۶۱ درصد از واریانس کل را تبیین کردند. مهمترین عامل شناخته شده در این پژوهش عامل پشتیبانی می‌باشد که به تنهایی ۸/۱۷ درصد از واریانس کل را تبیین می‌کند. این عامل دربرگیرنده موانعی مثل کمبود امکانات، تجهیزات و زمین‌های کشاورزی برای کار عملی، کمبود وسایل آموزشی و کمک آموزشی و نیز کمبود امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی بوده است. پس از این عامل به ترتیب عوامل آموزشی، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و عامل انسانی بیشترین مقدار واریانس کل را تبیین نموده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.