مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانشآموختگان این رشته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانشآموختگان این رشته دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانشآموختگان این رشته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانشآموختگان این رشته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانشآموختگان این رشته :
تعداد صفحات :۳۲
هدف از انجام این تحقیق، بررسی نظرهای دانشجویان تربیت بدنی و کارفرمایان ورزشی در زمینه سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی است. این مطالعه درصدد پاسخگویی به این پرسش است که آیا محتوای دروس نقش موثری در کارآفرینی دانشآموختگان دارد یا خیر؟ روش تحقیق توصیفی و از نوع میدانی است. به این منظور ۲۶۰ نفر از دانشجویان و ۴۹ نفر از کارفرمایان بخش ورزشی استان اردبیل بهعنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها به منظور پاسخدهی به پرسشهای اصلی تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته که شامل ۴۴ سؤال بستهپاسخ در مقیاس پنج درجهای لیکرت برای دانشجویان و پرسشنامهای حاوی سؤالات مشابه با سؤالات دانشجویان و دو سؤال پاسخباز برای کارفرمایان است، استفاده شد. اعتبار پرسشنامهها توسط متخصصان تربیت بدنی تأیید و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ۷۳ درصد ارزیابی شد. نتایج تحقیق نشان داد بین نظر دو گروه از کارفرمایان (مربیان و مدیران ستادی) درخصوص تناسب سرفصل دروس تربیت بدنی با نیازهای شغلی (۵۶/۰ = P و ۹۲/۲ = T) و راهکارهای آموزشی از طریق مراکز کارآفرینی (۳۵/۰ = P و ۶۸/۰ = T) و نقش دانشکدههای تربیت بدنی در تقویت روحیه کارآفرینی (۲۶/۰ = P و ۹۱/۱ = T) و نقش دولت در حمایت از فعالیتهای کارآفرینانه دانشآموختگان (۱۶/۰ = P و ۲۰/۰ = T) تفاوت آماری معنیداری وجود ندارد. لزوم آموزش کارآفرینی به دانشجویان تربیت بدنی، ایجاد فضای میانه و تعاملی بین محیطهای یادگیری و اجرا، تجدیدنظر و انطباق سرفصل و محتوای دروس با نیازهای جامعه و تدوین قوانینی که بتواند از نوآوریها و خلاقیتها در عرصه ورزش حمایت کند، از دیگر مؤلفههای مورد بحث در این مقاله است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.