مقاله بررسی ومقایسه ی منتخبی از ویژگی های روان شناختی دانشجویان دختر وپسر ورزشکار وغیر ورزشکار دانشگاه های زیر پوشش وزارت فرهنگ وآموزش عالی مستقر در تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی ومقایسه ی منتخبی از ویژگی های روان شناختی دانشجویان دختر وپسر ورزشکار وغیر ورزشکار دانشگاه های زیر پوشش وزارت فرهنگ وآموزش عالی مستقر در تهران دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ومقایسه ی منتخبی از ویژگی های روان شناختی دانشجویان دختر وپسر ورزشکار وغیر ورزشکار دانشگاه های زیر پوشش وزارت فرهنگ وآموزش عالی مستقر در تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ومقایسه ی منتخبی از ویژگی های روان شناختی دانشجویان دختر وپسر ورزشکار وغیر ورزشکار دانشگاه های زیر پوشش وزارت فرهنگ وآموزش عالی مستقر در تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ومقایسه ی منتخبی از ویژگی های روان شناختی دانشجویان دختر وپسر ورزشکار وغیر ورزشکار دانشگاه های زیر پوشش وزارت فرهنگ وآموزش عالی مستقر در تهران :

تعداد صفحات :۱۱

۲۸۶ دانشجوی ورزشکار و۳۴۰ دانشجوی غیرورزشکار دانشگاه های دولتی مستقر درتهران با هدف توصیف ومقایسه ی برخی از ویژگی های روان شناختی در این تحقیق شرکت کردند. ابزار اندازه گیری تحقیق ،یک پرسشنامه ی ویژگی های فردی ویک پرسشنامه ی ۵۰ سوالی در مورد ویژگی های روان شناختی اعتماد به نفس ،تمرکز حواس ،انگیزش ،انرژی روانی ،تنظیم هدف وتصویرسازی ذهنی بود که قبل از اجرا، اعتبار روایی آن در جامعه ی مورد نظر ارزیابی شد.سپس با استفاده از این پرسشنامه ویژگی های روان شناختی فوق درهر یک از گروه های دانشجوی دختر وپسر ورزشکار وغیر ورزشکار ارزیابی گردید.به طور کلی فرضیه های تحقیق بیان می دارد که شرکت منظم واصولی در فعالیت های بدنی وورزشی بر رشد روانشناختی دانشجویان در جامعه ی تحت بررسی تاثیر مثبت دارد.داده های حاصل از تحقیق با به کارگیری روش های آماری توصیفی ،آزمون خی دو برای مقایسه ی هریک از ویژگی های روان شناختی در گروه های ورزشکار وغیرورزشکار وهمچنین تحلیلواریانس دوطرفه‹ Two-way ANOVA › برای تعیین اثر عامل ورزشکاری وغیرورزشکاری با جنسیت مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از تحقیق در مجموع نشان دادکه شرکت منظم واصولی دانشجویان در فعالیت های بدنی وورزشی بررشد ویژگی های روان شناختی مورد مطالعه در جامعه ی تحت بررسی تاثیر مثبت دارد. مقداراین تاثیر در رشد توانایی های روان شناختی ورزشکاران در مقایسه با غیرورززشکاران از نظر آماری معنی دار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.