مقاله مدل بهینه حمل و نقل فرآورده های سوختی(بنزین) از پالایشگاه ها و مبادی ورودی کشور به انبارهای شرکت نفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدل بهینه حمل و نقل فرآورده های سوختی(بنزین)
از پالایشگاه ها و مبادی ورودی کشور
به انبارهای شرکت نفت دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل بهینه حمل و نقل فرآورده های سوختی(بنزین)
از پالایشگاه ها و مبادی ورودی کشور
به انبارهای شرکت نفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل بهینه حمل و نقل فرآورده های سوختی(بنزین)
از پالایشگاه ها و مبادی ورودی کشور
به انبارهای شرکت نفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل بهینه حمل و نقل فرآورده های سوختی(بنزین)
از پالایشگاه ها و مبادی ورودی کشور
به انبارهای شرکت نفت :

تعداد صفحات :۱۱

هر ساله برای تأمین تقاضای نقاط مختلف کشور به فرآورده های نفتی، حجم عظیمی از این فرآورده ها در شبکه حمل و نقل کشور جریان پیدا می کند. این تقاضا از طریق تولید پالایشگاه های داخلی و یا واردات از خارج کشور برآورده می شود. مسأله ای که مطرح است چگونگی جریان این فرآورده ها در شبکه حمل و نقل داخلی برای تأمین نیازهای نقاط مختلف کشور از مبادی عرضه است.
موضوع این تحقیق به حمل و نقل بنزین مربوط می شود که از نوع حمل و نقل مرکب یک کالایی است. از نظر مکانی تحقیق برای تمامی کشور ایران و از نظر زمانی مدل ارائه شده مناسب سیستم حمل و نقل سال ۱۳۷۳ است اما مدل به عنوان پایه ای برای طراحی سیستم حمل و نقل بهینه سال های آینده خواهد بود. هدف از یان تحقیق، تعیین میزان حمل ونقل بنزین از مبادی مختلف ورودی و مراکز تولید داخل کشور به مراکز مختلف مصرف است. با استفاده از روش های برنامه ریزی خطی می خواهیم راه کار بهینه را برای میزان حمل بنزین از هر مبداء به هر کدام از مقاصد مشخص کنیم.
با توجه به نتایج به دست آمده از مدل برای سال ۱۳۷۳، خط لوله با حمل ۶۵/۷۳ درصد بنزین، ۲/۳۵ درصد هزینه را داشته و ۴۵/۲۳ درصد بنزین با ۴۲/۵۶ درصد مجموع هزینه از طریق حمل ونقل جاده ای حمل شده است. سهم حمل ونقل آبی (کشتی) از حمل بنزین ۹/۲ درصد با هزینه ای معادل ۳۸/۸ درصد خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.