رابطه خودکارآمدی و سبک های دلبستگی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خودکارآمدی و سبک های دلبستگی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خودکارآمدی و سبک های دلبستگی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودکارآمدی و سبک های دلبستگی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خودکارآمدی و سبک های دلبستگی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توانمند سازی کودکان استثنایی

تعداد صفحات :۱۸

پژوهش حاضر باهدف تعیین رابطه خودکارآمدی و سبک های دلبستگی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دختر منطقه ۳ تهران انجام گرفت. در این پژوهش توصیفی، از روش همبستگی استفاده شد. جامعه مورد پژوهش، دانش آموزان دبیرستانی دختر تهران در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بودند. که ۶۰ دانش آموز دبیرستانی دختر منطقه ۳ تهران با نمونه گیری تصادفی خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند.پرسشنامه سبک دلبستگی بزرگ سال کولینز – رید، پرسشنامه خودکارآمدی شرر و پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی عبدخدایی – فرم دبیرستانی جهت گردآوری داده ها توسط آزمودنی ها تکمیل و پاسخ داده شد. در پژوهش حاضر ضرایب آلفای کرونباخ محاسبه شده برای سبک دلبستگی ایمن ۰.۸۱، سبک دلبستگی اجتنابی ۰.۷۸ و سبک دلبستگی اضطرابی ۰.۸۵ به دست آمد. ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده برای پرسشنامه خودکارآمدی شرر در تحقیق حاضر ۰.۹۲ به دست آمد. بررسی اعتبار پرسشنامه انگیزش پیشرفت با استفاده از روش آلفای کرونباخ ضریبی معادل با ۰.۹۰ را نشان داد. داده های به دست آمده با استفاده از نسخه ۱۶ نرم افزار SPSS، مورد تجزیه وتحلیل آماری قرار گرفت. یافته بیان می کنند، امکان پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی بر اساس خودکارآمدی (b=0.78، t=9.40) و سبک دلبستگی ایمن (b=0.39، t=2.53) در سطح ۰.۰۵ وجود دارد. درعین حال، ازآنجاکه ضریب شیب خط محاسبه شده در خرده مقیاس های سبک دلبستگی اضطرابی (b=0.01، t=0.02) و اجتنابی (b=0.01، t=0.14) از نظر آماری معنادار نیست، امکان پیش بینی نمرات آزمودنی ها در انگیزه پیشرفت تحصیلی بر اساس نمراتشان در این خرده مقیاس ها نیست، بنابراین، با تجزیه وتحلیل داده ها می توان به این نتیجه رسید که رابطه معنادار و مثبت بین خودکارآمدی و سبک دلبستگی ایمن با انگیزش پیشرفت تحصیلی آزمودنی ها وجود دارد.

کلید واژه: خودکارآمدی، سبک های دلبستگی، انگیزش پیشرفت تحصیلی، دانش آموزان دبیرستانی دختر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.