رابطه ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی

تعداد صفحات :۱۶

هدف این پژوهش، بررسی رابطه ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل بود. جامعه ی آماری پژوهش، کلیه ی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ بودند. نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران و با روش نمونه گیری تصادفی ۱۷۸ تن تعیین شدند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه ای مشتمل بر دو بخش بود. بخش نخست، پرسشنامه ی استاندارد هوش هیجانی وانگ و لاو (۲۰۰۲) و بخش دوم پرسشنامه ی سنجش گرایش به کارآفرینی دانشجویان. روایی ابزار اندازه گیری بر پایه ی نظر شماری از اعضای هیات علمی ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تهران تایید شد و برای تعیین پایایی بخش های مختلف پیش آزمون، از تتای ترتیبی استفاده شد (q=0.82-0.88) داده ها با استفاده از نرم افزار SPSSwin21 تجزیه و تحلیل شدند. یافته های پژوهش نشان داد که همبستگی مثبت و معنی داری بین هوش هیجانی و همه ی مولفه های آن (ارزیابی خود ادراکی، استفاده از احساسات، ارزیابی احساسات دیگران و تنظیم احساسات) با گرایش به کارآفرینی دانشجویان مورد نظر در سطح p=0.001 وجود دارد. نیز، بر پایه ی تحلیل رگرسیون ترتیبی، دو مولفه ی ارزیابی احساسات دیگران و استفاده از احساسات قادر به تبیین سطح احتمال گرایش به کارآفرینی هستند که سهم مولفه ی ارزیابی احساسات دیگران بیش از مولفه ی استفاده از احساسات است.

کلید واژه: کارآفرینی کشاورزی، گرایش به کارآفرینی، هوش هیجانی، دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.