بررسی میزان توجه به مولفه های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان توجه به مولفه های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان توجه به مولفه های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان توجه به مولفه های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان توجه به مولفه های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تفکر و کودک

تعداد صفحات :۲۹

هدف کلی پژوهش حاضر، تعیین میزان توجه سند برنامه درسی ملی به مولفه های تفکر فلسفی است. تحقیق، از نظر هدف، کاربردی و ازلحاظ روش مبتنی بر روش تحلیل محتوا است. به دلیل محدودیت، نمونه آماری همان جامعه آماری یعنی سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران است.روایی ابزار، از طریق روایی محتوایی و پایایی آن با ضریب توافق ویلیام اسکات، بیش از %۸۶ تعیین گردید. برای تجزیه وتحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی و برای کسب اطمینان بیش تر نتایج، از شیوه آنتروپی شانون، بهره گرفته شد. نتایج حاکی از توجه نسبی سند اما نامتوازن و ناهماهنگ به مولفه های تفکر فلسفی است. مولفه «کنجکاوی» با ۶۹ واحد ثبت معادل %۲۶ و ضریب اهمیت ۰.۲۴۴، با بیشترین فراوانی و اهمیت موردتوجه و مولفه «وحدت شخصیت» با ۹ واحد معادل %۳ و ضریب اهمیت ۰.۰۲۴، مورد کم توجهی واقع شده است. مولفه های دیگر به ترتیب فراوانی و اهمیت، عبارت اند از: «علاقه به ارزش های انسانی» ۵۲ واحد معادل %۱۹ و ضریب اهمیت ۰.۲۰۲، «جامعیت» ۴۱ واحد یعنی %۱۵ و ضریب اهمیت ۰.۱۵۷، «تعمق» ۳۸ واحد معادل %۱۴ ضریب اهمیت ۰.۱۵۶، «استقلال رای» ۳۱ واحد معادل %۱۱ و ضریب اهمیت ۰.۰۷۹، «نوجویی» ۱۸ واحد یعنی %۷ و ضریب اهمیت ۰.۰۷۲ و «انعطاف پذیری» ۱۳ واحد معادل %۵ و ضریب اهمیت ۰.۰۲۴ بوده است.

کلید واژه: تفکر فلسفی، سند برنامه درسی ملی، مولفه های تفکر فلسفی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.