شناسایی و رتبه بندی ویژگی های کلیدی «مدیر جهادی رسانه»


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی ویژگی های کلیدی «مدیر جهادی رسانه» دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی ویژگی های کلیدی «مدیر جهادی رسانه»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی ویژگی های کلیدی «مدیر جهادی رسانه»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی ویژگی های کلیدی «مدیر جهادی رسانه» :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دین و ارتباطات

تعداد صفحات :۴۲

پس از توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مدیریت جهادی و ضرورت و اهمیت به کارگیری آن در دستیابی به اهداف نظام، تصمیم بر آن شد تا با ایجاد رابطه ای دوسویه میان مدیریت جهادی و مدیریت رسانه، برای وصول به رسانه پیشتاز انقلاب اسلامی مسیری ترسیم شود. هدف این پژوهش، شناسایی و رتبه بندی ویژگی های مدیر جهادی رسانه بود تا از این طریق راه تحقق گزاره فوق هموار شود. این پژوهش به روش دلفی رتبه بندی انجام پذیرفت. دلفی رتبه بندی در سه فاز مرتبط و متوالی با عناوین طوفان مغزی (هدف: دستیابی به ویژگی های حداکثری)، کاهش داده ها (هدف: دستیابی به ویژگی های کلیدی) و رتبه بندی (هدف: رتبه بندی ویژگی های کلیدی) انجام می شود. ابتدا ویژگی های حداکثری مدیر جهادی رسانه شامل ۱۳۴ ویژگی در فاز اول، از طریق مصاحبه عمیق با بیست ویک نفر از خبرگان شامل مدیران رسانه ها و استادان حوزه مدیریت و ارتباطات به دست آمد. در فاز دوم (متشکل از دو دور) به کمک ابزار پرسشنامه ویژگی های کلیدی در سه دسته پنج تایی انتخاب شد. در فاز سوم (متشکل از دو دور) ویژگی های کلیدی منتخب، اولویت بندی شد. برای اولویت بندی نیز از ابزار پرسشنامه استفاده شد و به کمک ضریب کندال W میزان اجماع نظر مشارکت کنندگان در پنل سنجیده شد. ویژگی های کلیدی شناسایی و رتبه بندی شده برای مدیر جهادی رسانه به ترتیب اولویت در سه ساحت، شامل این موارد است: ساحت اول: ۱. خلاق، ۲. شایسته و شایسته گزین، ۳. منظم، ۴. دارای انگیزه مضاعف، ۵. شجاع در ساحت ویژگی های عمومی، ساحت دوم: ۱. تقوای رسانه ای، ۲. ادراک سیاسی و فرهنگی، ۳. آگاهی به رسانه و ملزومات آن، ۴. کاوشگر نقطه طلایی میل، نیاز و مصلحت مخاطب، ۵. دارای مهارت تاثیرگذاری بر مخاطب در ساحت ویژگی های رسانه ای، ساحت سوم: ۱. باورمند به جهاد در رسانه، ۲. بصیر، ۳. خدامحور، ۴. ولایت پذیر، ۵. مخلص در ساحت ویژگی های جهادی مدیر رسانه.

کلید واژه: مدیریت جهادی، جهاد رسانه ای، مدیر جهادی رسانه، ویژگی ها، دلفی رتبه بندی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.