طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علوم مدیریت ایران

تعداد صفحات :۳۰

با توجه به نقش مهم شبکه های بازاریابی در توسعه اقتصادی خوشه های صنعتی، هدف پژوهش حاضر، طراحی مدل فرایند شبکه سازی فعالیت های بازاریابی در بستر خوشه های صنعتی ایران است. جهت طراحی مدل مذکور از روش تحقیق «نظریه برخاسته از داده ها» استفاده شده است. بدین منظور با انجام مصاحبه با عاملان توسعه خوشه ها و مدیران بنگاه های درگیر در شبکه ها، و مطالعه اسناد سازمانی، منابع اطلاعاتی موردنیاز جمع آوری شد. سپس با انجام کدگذاری باز، محوری و گزینشی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی تدوین گردید. بنا بر نتایج تحقیق، انگیزه مشترک شرکا جهت حل مساله یا بهره برداری از فرصت های بازاریابی علت اصلی شکل گیری شبکه های بازاریابی است. شبکه های بازاریابی گستره وسیعی از شبکه های رسمی و غیررسمی را شامل می شود که طی مراحل پنج گانه آغازین، تشکیل هسته اولیه، بروز تنش، سازماندهی و اقدام شکل می گیرند. بستر فرهنگی، تاریخی و نهادی خوشه، ویژگی های فردی-شخصیتی مدیران، ویژگی های راهبر شبکه و ویژگی های ساختاری بنگاه بر فعالیت های شبکه سازی تاثیرگذارند. مهم ترین منافع شبکه سازی کاهش هزینه های بازاریابی و ارتقاء توان رقابتی بنگاه های عضو شبکه است. بنا بر نتایج پژوهش حاضر، مدیران بنگاه ها می توانند با تقویت قابلیت های شبکه سازی خود، از آن به عنوان ابزار توسعه کسب وکار استفاده نمایند.

کلید واژه: شبکه سازی، بازاریابی، بنگاه های کوچک و متوسط، خوشه صنعتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.