مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده و برون سپاری نشده در بیمارستان های آموزشی اهواز در سال ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده و برون سپاری نشده در بیمارستان های آموزشی اهواز در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده و برون سپاری نشده در بیمارستان های آموزشی اهواز در سال ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده و برون سپاری نشده در بیمارستان های آموزشی اهواز در سال ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده و برون سپاری نشده در بیمارستان های آموزشی اهواز در سال ۱۳۹۵ :

سال انتشار : ۱۳۹۶

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)

تعداد صفحات :۱۳

مقدمه: برون سپاری خدمات بیمارستانی یک راهبرد کلیدی در راستای بهبود کیفیت خدمات است. هدف این مطالعه تعیین کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده و برون سپاری نشده در بیمارستان های آموزشی اهواز است.روش پژوهش: این پژوهش یک مطالعه مقطعی است. در این مطالعه، ۶۴۳ بیمار مراجعه کننده به آزمایشگاه های بیمارستان های آموزشی شهر اهواز به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ی سروکوال بود. این ابزار شامل ۲۲ سوال و ۵ بعد کیفیت شامل ابعاد عوامل فیزیکی، قابلیت اعتماد، پاسخ گویی، تضمین، همدلی بود.یافته ها: کیفیت کلی خدمات آزمایشگاه های برون سپاری شده به طور معنی داری بالاتر از آزمایشگاه های برون سپاری نشده بود (P=0.001). میانگین زمان انتظار و زمان نمونه گیری از بیمار در بیمارستان های مورد مطالعه به ترتیب ۳۷.۲۹±۲۸.۰۸ و ۴.۴۸±۱.۶ دقیقه بود. میانگین زمان انتظار در آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده به طور معنی داری کمتر از زمان انتظار در آزمایشگاه برون سپاری نشده بود (P=0.001).نتیجه گیری: نتایج نشان داد که راهبرد برون سپاری همبستگی مثبتی با کیفیت خدمات آزمایشگاهی داشت. هم چنین، در آزمایشگاه های برون سپاری شده زمان انتظار برای دریافت خدمات به طور معنی داری کمتر از آزمایشگاه های برون سپاری نشده بود.

کلید واژه: برون سپاری، بیمارستان، کیفیت خدمات، آزمایشگاه بالینی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.