شناسایی عوامل موثر بر نگرش و رفتار مصرفکننده و تاثیر آنها بر تصمیم گیری آینده تولیدکنندگان محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی عوامل موثر بر نگرش و رفتار مصرفکننده و تاثیر آنها بر تصمیم گیری آینده تولیدکنندگان محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر نگرش و رفتار مصرفکننده و تاثیر آنها بر تصمیم گیری آینده تولیدکنندگان محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر نگرش و رفتار مصرفکننده و تاثیر آنها بر تصمیم گیری آینده تولیدکنندگان محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر نگرش و رفتار مصرفکننده و تاثیر آنها بر تصمیم گیری آینده تولیدکنندگان محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند :
سال انتشار : ۱۳۹۶
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)
تعداد صفحات :۲۶
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: تعمیم برند، ارتباط شخصی، کیفیت، شناخت، فعالیت های بازاریابی و ویژگی های برند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.