شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت ورزشی (حرکت)

تعداد صفحات :۲۴

هدف کلی این پژوهش شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزش کشور بود. جامعه آماری پژوهش را مسوولان ستادی وزارت ورزش و جوانان، مسوولان کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های ورزشی (۸۰ نفر) تشکیل می دادند. نمونه با جامعه آماری برابر بود و ۶۷ پرسشنامه به درستی برگشت داده شد. ابزار اندازه گیری، پرسشنامه محقق ساخته بود که موانع بازاریابی ورزشی را با ۴۰ سوال در پنج حیطه موانع اقتصادی، حقوقی، مدیریتی، ساختاری و محیطی می سنجید. روایی پرسشنامه توسط ۱۰ نفر از متخصصان تایید شد و پایایی آن در یک مطالعه مقدماتی ۰.۸۶ به دست آمد. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان داد که موانع بازاریابی ورزشی به ترتیب حقوقی، ساختاری، مدیریتی، محیطی و اقتصادی بودند. سیاستگذاران صنعت ورزش کشور می توانند چنین موانعی را قبل از تدوین راهبردهای توسعه بازاریابی ورزشی و تعیین اولویت های آن مدنظر قرار دهند.

کلید واژه: اقتصاد ورزش، بازاریابی ورزشی، تجاری سازی ورزش، صنعت ورزش، موانع بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.