شناسایی ذهنیت افراد نسبت به نفوذ دشمن با استفاده از روش کیو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی ذهنیت افراد نسبت به نفوذ دشمن با استفاده از روش کیو دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی ذهنیت افراد نسبت به نفوذ دشمن با استفاده از روش کیو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی ذهنیت افراد نسبت به نفوذ دشمن با استفاده از روش کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی ذهنیت افراد نسبت به نفوذ دشمن با استفاده از روش کیو :

سال انتشار : ۱۳۹۴

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سیاست دفاعی

تعداد صفحات :۳۲

این روزها در ادبیات و بیانات مقام معظم رهبری عناوینی چون «پروژه نفوذ» به وفور قابل مشاهده و پیگیری است و بارها به این پروژه خطرناک دشمن اشاره داشتند و فرمودند: مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی ایران یعنی نفوذ، تعریفی که آنها برای مذاکره دارند این است و آنها می خواهند راه را برای تحمیل باز کنند. پروژه نفوذ، حمله همه جانبه، سازماندهی شده و یک اقدام برنامه ریزی شده، سازمان یافته و بسیار هنرمندانه، فتنه آمیز و خلط کلمه حق با کلمه باطل و تبدیل نقاط قوت به ضعف است، در طراحی نفوذ، دشمن به صورت دوست جلوه می کند و حقیقت را به شکل باطل و باطل را در لباس حق نشان می دهد، و از نقاطی که مردم قدرت تحلیل ندارند، ضربه می زند. هدف اصلی تحقیق حاضر شناسایی ذهنیت افراد نسبت به پروژه نفوذ دشمن به داخل کشور می باشد.چارچوب فلسفی این پژوهش از نوع پارادایم تفسیری- اثبات گرایی است و از لحاظ جهت گیری در دسته پژوهش های کاربردی قرارمی گیرد. شناسایی ذهنیت این پژوهش را به پارادایم تفسیری نزدیک می کند و به سبب به کارگیری روش تحلیل عاملی اکتشافی، به پارادایم اثبات گرایی نزدیک می شود که از راهبرد همبستگی استفاده می کند. بدین ترتیب، شیوه انجام این پژوهش از نوع ترکیبی است. در مراحل گردآوری نظرات از روش کیفی استفاده می کند و در مرحله کشف ذهنیت ها از رویکرد کمی بهره می برد. جامعه آماری شامل فرماندهان ارشد یکی از مراکز نظامی به تعداد ۱۰ نفر از فرماندهان با تجربه و آشنا با موضوع تحقیق می باشند. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که این افراد نسبت به موضوع نفوذ دشمن دارای سه الگوی ذهنی می باشند که عبارتند از نفوذ فرهنگی، نفوذ اقتصادی و نفوذ سیاسی- امنیتی.

کلید واژه: نفوذ، نفوذ فرهنگی، نفوذ اقتصادی، نفوذ سیاسی– امنیتی، حمله همه جانبه، پروژه خطرناک دشمن، خلط حق و باطل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.