میزان موفقیت برنامه درسی آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) برکسب مهارت حل مساله دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان موفقیت برنامه درسی آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) برکسب مهارت حل مساله دانش آموزان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان موفقیت برنامه درسی آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) برکسب مهارت حل مساله دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان موفقیت برنامه درسی آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) برکسب مهارت حل مساله دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان موفقیت برنامه درسی آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) برکسب مهارت حل مساله دانش آموزان :

سال انتشار : ۱۳۹۶

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۱۷

هدف از پژوهش حاضر شناسایی «میزان موفقیت آموزش آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت ) بر کسب توانایی مهارت حل مساله در بین دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان (مطالعه موردی: منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران)» است. جامعه آماری این پژوهش معلمین پایه پنجم دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش منطقه۶ شهرتهران که در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت ) را به دانش آموزان آموزش داده اند بودندکه تعداد آنها ۹۲ نفر بود. نمونه آماری این پژوهش براساس نمونه گیری کوکران ۶۳ نفر تعیین شد و ابزار گرد آوری اطلاعات مورد نیاز پژوهش پرسشنامه محقق ساخته بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است. پرسشنامه از ۳۲ گویه تشکیل شده که بر اساس فرایند حل مساله طراحی گردیده است.تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح تحلیل توصیفی و استنباطی صورت گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان داد که از نظر معلمان علاقمندی دانش آموزان به یادگیری مهارت حل مساله و بررسی راه حل های گوناگون و انتخاب بهترین راه حل، ارزیابی راه حل های انتخاب شده و مشارکت گروهی و تعامل در حل مساله درحد قابل قبول است اما دانش آموزان درشناخت مساله، مهارت جمع آوری اطلاعات، توانایی تولید و خلق راه حل های مختلف و توانایی به اجرا درآوردن راه حل های مساله هنوز نیاز به آموزش و برنامه دقیق تری دارند بطور کلی نتایج این پژوهش نشان داد که از نظر معلمان میزان موفقیت برنامه آموزش آداب و مهارتهای زندگی اسلامی ( طرح کرامت ) برکسب توانایی مهارت حل مساله دانش آموزان نیازمند رشد و بالندگی بیشتری می باشد.

کلید واژه: طرح کرامت، مهارت های زندگی، حل مساله، دوره ابتدایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.