بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران :

سال انتشار : ۱۳۹۵

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۲۰

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: آموزش فلسفه برای کودکان (p4c)، حلقه کند و کاو، خشم، فعالیتهای پرورشی، کنترل خشم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.