مقاله اندازه گیری رضایت مشترکین توزیع برق مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اندازه گیری رضایت مشترکین توزیع برق مشهد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اندازه گیری رضایت مشترکین توزیع برق مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اندازه گیری رضایت مشترکین توزیع برق مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اندازه گیری رضایت مشترکین توزیع برق مشهد :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

رقابت شدید در همه بخشهای صنعتی و خدماتی، تقریبا مشتری ۱ را در راس برنامه ریزی سازمانی رسانده است . شرکتها مجبور شده اند، مشتری را فقط از یک مشتری بودن به بخشی از بیانیه مأموریت خود ارتقاء دهند . از طرفی سازمانهایی که ارائه خدمات مناسب به مشتری را در دستور کار خود قرار داده اند، برای بررسی موفقیت یا عدم موفقیت خود از نظرات مشتری ( به عنوان مهمترین ورودی ) بهره جسته و با اطلاعاتی که از آنها دریافت می کنند نسبت به ارائه خدمات بهتر و با کیفیت مطلوب تر اقدام می نمایند .
فرآیند رویکرد مشتری مداری با مطالعه و بررسی نیازها و خواستهای مشتری ها آغاز و با طراحی و ارائه کالا و خدمات جدید و بهتر و سپس اندازه گیری رضایت مشتری ۲ به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می یابد . پایه و اساس انجام تمامی مراحل عملیات سازمان، داده های کسب شده از مشتری می باشد . مشتری محور حرکت این نوع سازمانها است . در اولویت قرار دادن مشتری در همه امور و ها، همچنین پاسخگویی مؤثر به نیازها و خواستهای او سرآغاز توفیق سازمانهای خدمات رسانی در انجام ماموریتشان است .
برنامه در صنعت برق شرکتهای توزیع به عنوان شرکتهایی که ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با مردم دارند و خدمات برق رسانی را در کشور انجام می دهند نیز بایستی دیدگاهها، نظرات و انتظارات مخاطبان و یا به عبارت دیگر مشترکین را دریافت و بررسی نمایند . مدیران صنعت برق برای تصمیم گیری بهتر و خدمات رسانی مناسب به مردم، نیازمند اطلاع و آگاهی نسبت به میزان رضایت مشترکین از عملکرد خود هستند . سنجش رضایت مشترکین، به مدیران کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناخته و در جهت کارایی و بهره وری بهتر برنامه ریزی مناسب ارائه دهند .
این مقاله نتیجه طرح " اندازه گیری رضایت مشترکین توزیع برق مشهد " است، و هدف از آن بررسی و شناخت عوامل مؤثر بر رضایت مشترکین توزیع برق مشهد و تعیین اولویتهای بهبود می باشد، تا با شناخت عوامل مزبور و با توجه به تعیین اولویتهای کلیدی، پیشنهادهای اصلاحی در جهت ارتقاء رضایت مشترکین ارائه شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.