مقاله تحلیل عددی جریان داخل سیلندر در موتورهای احتراق داخلی با استفاده از مدل توربولانسی تنشهای رینولدز ( RSM )
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل عددی جریان داخل سیلندر در موتورهای احتراق داخلی با استفاده از مدل توربولانسی تنشهای رینولدز ( RSM ) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل عددی جریان داخل سیلندر در موتورهای احتراق داخلی با استفاده از مدل توربولانسی تنشهای رینولدز ( RSM ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عددی جریان داخل سیلندر در موتورهای احتراق داخلی با استفاده از مدل توربولانسی تنشهای رینولدز ( RSM )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل عددی جریان داخل سیلندر در موتورهای احتراق داخلی با استفاده از مدل توربولانسی تنشهای رینولدز ( RSM ) :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
درک صحیح از جریانهای داخل سیلندر در طول فرآیند مکش و تراکم نقش مؤثری را در بهینه کردن طراحی موتور به منظور بهبود عملکرد ، کاهش مصرف سوخت و نیز کاهش آلایندگی موتور ایفا می نماید . در سال های اخیر ، مدل های توربولانسی مختلف به منظور پیشگویی جریان های آشفته گسترش چشمگیری یافته است .
مدل توربولانسی k اسـتاندارد در جریانهـای داخـل موتـور نتـایج ضـعیفی را ارائـه نمـوده اسـت لذاسـت کـه پژوهشگران به بررسی سایر مدلهای توربولانسی در موتور روی آورده اند . در این مقاله مدل توربولانسی تنشهای رینولدز برای محاسبه خصوصیات جریان در یک موتور احتراق داخلی در مرحله مکش و تراکم بکار گرفتـه شـده اسـت . نتـایج حاصله با مدلهای توربولانسی k و ASM و همچنین با نتایج آزمایشگاهی مقایسه شده است . این نتایج برای اشکال مختلف موتور بصورت کاسه پیستون و کاسه سرسیلندر قابل ارائه می باشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.