عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت) :

سال انتشار : ۱۳۹۵

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در نظام های آموزشی

تعداد صفحات :۲۵

هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت) بود. تحقیق حاضر از نظر هدف بنیادی و از نظر روش، توصیفی پیمایشی است (به دنبال شناسایی عوامل پیاده سازی محصولات و خدمات است). در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات درباره مبانی نظری و ادبیات موضوع تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ای و از طریق بررسی کتب، مجلات علمی پژوهشی، سایت های اینترنتی، مقالات و پایان نامه های دانشجویی استفاده شده است. روش نمونه گیری این بخش، تصادفی طبقه ای بوده و افراد متخصص و مرتبط در حوزه توسعه محصول مدنظر قرارگرفته شده است. نمونه گیری نیز از کارشناسان و مسوولین مجری توسعه محصول در بخش های مذکور ۱۱۶ نفر تعیین شد. پس از بررسی و تحلیل یافته ها مولفه های مور بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی استخراج شد.

کلید واژه: پیاده سازی، خدمات بانکی، کارمندان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.