اعتبارسنجی شبیه سازی مقاومت غلتشی چرخ غیر محرک از طریق اجزاء محدود با آزمون های تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتبارسنجی شبیه سازی مقاومت غلتشی چرخ غیر محرک از طریق اجزاء محدود با آزمون های تجربی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتبارسنجی شبیه سازی مقاومت غلتشی چرخ غیر محرک از طریق اجزاء محدود با آزمون های تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتبارسنجی شبیه سازی مقاومت غلتشی چرخ غیر محرک از طریق اجزاء محدود با آزمون های تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتبارسنجی شبیه سازی مقاومت غلتشی چرخ غیر محرک از طریق اجزاء محدود با آزمون های تجربی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ماشین های کشاورزی

تعداد صفحات :۱۷

در این مطالعه به منظور تحلیل برهم کنش تایر متحرک- خاک از دو روش عددی و تجربی استفاده شد تا تاثیر تغییرات سرعت پیشروی، بار دینامیکی و فشار باد تایر روی مقاومت غلتشی آن مورد بررسی قرار گیرد. در روش عددی با استفاده از نرم افزار اجزاء محدود آباکوس (ABAQUS/ Explicit) برای شبیه سازی خاک به عنوان ماده الاستو پلاستیک از مدل دراکر- پراگر و برای طراحی مولفه های سازنده تایر به عنوان لاستیک تراکم ناپذیر از مدل مواد هایپرالاستیک کرنش محدود و الاستیک استفاده شد. آزمون های تجربی نیز با استفاده از آزمونگر تک چرخ و انباره خاک در سطوح مختلفی از سرعت پیشروی، فشار باد تایر و بار دینامیکی انجام گرفتند. مقایسه نتایج حاصل از هر دو روش حاکی از مطابقت خوب نتایج شبیه سازی و اندازه گیری مقاومت غلتشی در سرعت پیشروی، بار دینامیکی و فشار بادهای مختلف است. در هر دو آزمون با افزایش بار دینامیکی تایر میزان مقاومت غلتشی به طور معنی داری افزایش یافت به طوری که ضریب همبستگی بین نتایج تجربی و عددی در کمترین و بیشترین بار به ترتیب برابر ۰.۸ و ۰.۷۸ می باشد. تغییرات فشار باد تایر و مقاومت غلتشی آن در هر دو آزمون نسبت معکوسی با هم داشته و در آزمون های عددی شیب تغییرات مقاومت غلتشی در برابر فشار باد تایر نسبت به آزمون های تجربی کمتر بوده است.

کلید واژه: اجزاء محدود، انباره خاک، برهم کنش تایر متحرک، خاک، مقاومت غلتشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.