شناسایی عوامل محیطی موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان پزشکی: یک مطالعه موردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل محیطی موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان پزشکی: یک مطالعه موردی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل محیطی موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان پزشکی: یک مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل محیطی موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان پزشکی: یک مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل محیطی موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان پزشکی: یک مطالعه موردی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پایش

تعداد صفحات :۱۶

مقدمه: امروزه با توجه به اهمیت روزافزون شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی و نیز کارآفرینی برای کشورها از یک سو و تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی، انتقال فناوری های نوین و درآمدزایی بیشتر برای دانشگاه ها از سویی دیگر موجب تمرکز توجه دانشگاهیان و مسوولان دولتی بر این مساله مهم شده است. با نگاهی به پژوهش های پیشین در می یابیم که عوامل بسیاری در موفقیت شرکت های دانش بنیان دخیل هستند.مواد و روش کار: پژوهش حاضر با تمرکز بر یکی از این عوامل و با هدف شناسایی عوامل محیطی موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم پزشکی جهاددانشگاهی انجام شد. در مطالعه حاضر علل مورد نظر پس از بررسی گسترده در ادبیات موضوع و نیز با استفاده از نظرات خبرگان علمی جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی به عنوان جامعه آماری مورد جستجو و بررسی قرار گرفتند. افراد خبره مورد نظر با بهره گیری از روش نمونه گیری در دسترس تعیین شدند و در نهایت به کمک نرم افزار اطلس تی و استفاده ار روش تحلیل درون مایه، مفاهیم استخراج شده مورد بررسی قرار گرفتند.یافته ها: مجموعا ۶ مولفه و ۴۶ مفهوم درمورد عوامل محیطی موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان حوزه علوم پزشکی جهاد دانشگاهی شناسایی شدند. ۶ مولفه استخراج شده شامل بازار، حمایت ها، دولت، سازمان مادر (جهاددانشگاهی)، فضای مناسب محیط کسب وکار و موقعیت جغرافیایی بودند.بحث و نتیجه گیری: این پژوهش با تایید یافته های پیشین درخصوص شرکت های جهاد دانشگاهی، به مفاهیم جدیدی برای فراهم آوردن زمینه های موفقیت بیشتر این شرکت ها دست یافت.

کلید واژه: شرکت دانش بنیان، موفقیت، عوامل محیطی، جهاد دانشگاهی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.