مقایسه تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان :

سال انتشار : ۱۳۹۴

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رشد و یادگیری حرکتی-ورزشی (حرکت)

تعداد صفحات :۲۴

این مطالعه با هدف مقایسه تاثیر بازخورد ۱۰۰ درصد و خودکنترل بر یادگیری مهارت حرکتی در کودکان انجام گرفت. ازاین رو ۶۰ کودک (۱۱.۱±۰.۸۶ سال) به طور تصادفی انتخاب و بر اساس نتایج پیش آزمون به سه گروه مساوی بازخورد ۱۰۰ درصد، خودکنترل و جفت شده تقسیم شدند، آزمودنی ها در مرحله اکتساب ۱۲۰ کوشش (۶ بلوک ۱۰ کوششی) را انجام دادند. در پایان روز دوم، آزمون اکتساب (یک بلوک ۱۰ کوششی) و ۴۸ ساعت بعد آزمون یادداری به همان ترتیب به عمل آمد. تحلیل واریانس عاملی با تکرار سنجش بر روی فاکتور درون گروهی (بلوک کوشش ها)، برای مرحله اکتساب و تحلیل واریانس یکراهه با آزمون تعقیبی LSD برای تحلیل نتایج مرحله یادداری، به کار گرفته شد. نتایج مرحله اکتساب حاکی از معنادار بودن اثر اصلی بلوک (P<0.05) و یافته ها در مرحله یادداری، بیانگر بهتر بودن نتایج گروه های بازخورد ۱۰۰ درصد و بازخورد خودکنترل نسبت به گروه بازخورد جفت شده بود (P<0.05). همچنین در دو زیرگروه خودکنترل، گروهی که بازخورد بالای ۵۰ درصد دریافت کرده بودند، عملکرد بهتری داشتند. الگوی نتایج حاضر یافته های مطالعات قبلی مبنی بر اثربخشی بازخورد در یادگیری حرکتی را مورد حمایت قرار داد؛ به علاوه نشان داد در کودکان هنگام ارائه بازخورد خود کنترل تواتر بازخورد باید بالا باشد.

کلید واژه: اکتساب، بازخورد، خودکنترلی، کودکان، یادگیری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.