کشمکش بر سر برندسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا، مطالعه موردی جنبش بی دی اس و دانشگاه هرزلیای رژیم صهیونیستی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کشمکش بر سر برندسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا، مطالعه موردی جنبش بی دی اس و دانشگاه هرزلیای رژیم صهیونیستی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کشمکش بر سر برندسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا، مطالعه موردی جنبش بی دی اس و دانشگاه هرزلیای رژیم صهیونیستی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کشمکش بر سر برندسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا، مطالعه موردی جنبش بی دی اس و دانشگاه هرزلیای رژیم صهیونیستی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کشمکش بر سر برندسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا، مطالعه موردی جنبش بی دی اس و دانشگاه هرزلیای رژیم صهیونیستی :

سال انتشار : و ۱۳۹۳

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش سیاسی

تعداد صفحات :۲۹

برندسازی کشورها به وسیله روش های تجاری، پدیده ای نوین و یک راهبرد مربوط به دیپلماسی عمومی است که با هدف فروش تصاویر جدید و برداشت های نو از شهرها، کشورها و مناطق به مردم جهان صورت می گیرد. در جهان کنونی کشاکشی بر سر برندسازی رژیم صهیونیستی در جریان است.این مقاله با به کارگیری نظریه تصویر کشور به معنی مجموع عقاید، نظرات و احساسات درباره یک مکان سعی می کند کشاکش موجود بر سر تصویر رژیم صهیونیستی را نشان دهد. سوال مقاله این است که دو گروه طرفدار و مخالف رژیم صهیونیستی از چه روش ها و سیاست هایی برای بازنمایی آن استفاده می کنند. مقاله با مطالعه موردی دو سازمان فعال در برندسازی این رژیم، یکی موافق آن (دانشگاه هرزلیا) و دیگری مخالف آن (جنبش بی. دی. اس) و با روش تحلیل محتوای کیفی داده های آن ها به این نتیجه می رسد که برندسازی رژیم صهیونیستی روندی مداوم است که با ابزار رسانه جدید به ویژه شبکه های اجتماعی و انعکاس اقتصاد در نظام معنا پیگیری می شود. لکن روند برندسازی موافق آن نتوانسته خود را جدای از سیاست های منعکس شونده در اخبار نشان دهد. برندسازی رژیم صهیونیستی با وجود تمام جذابیت های گردشگری، فناوری، علمی، تجاری و فرهنگی همچون سایر کشورها نیست و در مقاطع جنگ و نزاع دچار مشکل می شود.

کلید واژه: برندسازی، رژیم صهیونیستی، دیپلماسی عمومی، فعالیت های ضد صهیونیستی، جنبش بی دی اس، هرزلیا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.