مقاله تدریس رایانه در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدریس رایانه در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدریس رایانه در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدریس رایانه در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدریس رایانه در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی :

تعداد صفحات:۲۸

چکیده:

در جهان امروز، گسترش شیوه های نوین اطلاع رسانی جایگاهی مهم دارد. ما در جهان و عصری زندگی می کنیم که در آن تولید و پردازش و کاربرد اطلاعات امری مهم شده است . در فرایند انقلاب اطلاعاتی رایانه مهمترین ابزار است. میزان استفاد ه از رایانه در همه رشته های علمی بستگی دارد به عواملی چند، ازجمله ماهیت رشته و پیشرفت های کامپیوتر در آن علم و نیز علاقه صاحبنظران در آن رشته دارد در رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی رایانه اهمیتی اساسی دارد ومتخصصان رشته ها نیز به کاربرد این رسانه آموزشی علاقمنداند، زیرا اطلاعات، ابزار اصلی اعمال مدیرتی اصولی و صحیح است و این امر یعنی اعمال مدیریت اصولی وصحیح تمام سطوح مدیریت در جامعه را در بر می گیرد. همچنین، برنامه ریزی در حکم اساسی ترین رکن حرکت جامعه، الزاما نیازمند آمار و اطلاعات گویا و دقیق و بهنگام است. ارائه آمار و اطلاعات گویا و دقیق و بهنگام از طریق اشنایی با کامپیوتر و استفاده از آن دقیقتر و آسانتر امکانپذیر است.
با توجه به ضروریات مذکور، در این گزارش می خواهیم وضعیت موجود تدریس رایانه را نشان دهیم و راهبردهای مناسب را در تدریس درست کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه اصفهان ارائه می دهیم روش های تحقیق در این بررسی کمی و کیفی است در قسمت کمی از پرسشنامه محقق ساخته بسته پاسخ و با طیف لیکرت و در قسمت کیفی از پرسشنامه بازپاسح و مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق همه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و برنامه ریزی اموزشی دانشگاه اصفهان که در سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ درس کامپیوتر را گذرانده اند (N=40) هستند. همچنین با پنج تن از اساتید کامپیوتر، در دو گروه آموزشی فنی – مهندسی و علوم تربیتی، نیز مصاحبه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.