بررسی تاثیر ترجیح رنگ بر ترجیح محصول با تاکید بر نقش تعدیل گری عوامل منتخب جمعیت شناختی (مورد مطالعه: خریداران کفش ورزشی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ترجیح رنگ بر ترجیح محصول با تاکید بر نقش تعدیل گری عوامل منتخب جمعیت شناختی (مورد مطالعه: خریداران کفش ورزشی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ترجیح رنگ بر ترجیح محصول با تاکید بر نقش تعدیل گری عوامل منتخب جمعیت شناختی (مورد مطالعه: خریداران کفش ورزشی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ترجیح رنگ بر ترجیح محصول با تاکید بر نقش تعدیل گری عوامل منتخب جمعیت شناختی (مورد مطالعه: خریداران کفش ورزشی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ترجیح رنگ بر ترجیح محصول با تاکید بر نقش تعدیل گری عوامل منتخب جمعیت شناختی (مورد مطالعه: خریداران کفش ورزشی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم و فناوری رنگ

تعداد صفحات :۱۶

محصولات علاوه بر کیفیت مطلوب نیازمند ظاهری مقبول نیز هستند. با توجه به کیفیت بیانی بسیار زیاد رنگ در محصولات، شناخت و درک استفاده از این عامل چشمی، مرحله مهمی در طراحی محصولات محسوب می شود. در صنعت کفش ورزشی که با رقابت فزاینده داخلی و جهانی روبرو است، موفقیت طراحی کفش به عنوان یک مرحله مهم به عوامل متعددی وابسته است که یکی از آنها عامل رنگ می باشد. رنگ های ترجیحی برای این محصول در بین مشتریان مختلف یکسان نمی باشد. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر ترجیح رنگ بر ترجیح محصول با توجه به نقش تعدیل گری عوامل منتخب جمعیت شناختی (سن، جنسیت و تحصیلات) می باشد. این مطالعه با استفاده از طرح پژوهشی از نوع توصیفی – پیمایشی انجام شده است. داده ها از طریق اسلایدهای طراحی شده از ۴۰۰ نفر در سنین، جنسیت و تحصیلات مختلف در غرب شهر تهران جمع آوری شد. مدل مفهومی شامل سه متغیر و چهار فرضیه می باشد. برای آزمون فرضیات از آزمون کای دو و رگرسیون و همچنین نرم افزار spss استفاده شده است. نتایج نشان داد که سن، جنسیت و تحصیلات رابطه میان ترجیحات رنگ و ترجیح محصول را تعدیل می کند و ترجیحات رنگ بر ترجیح محصول تاثیر معنادار دارد.

کلید واژه: ترجیحات رنگ، ترجیح محصول، نقش تعدیل گری سن، جنسیت و تحصیلات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.