مقایسه میزان استفاده از بازی های رایانه ای و پرخاشگری در دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه میزان استفاده از بازی های رایانه ای و پرخاشگری در دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه میزان استفاده از بازی های رایانه ای و پرخاشگری در دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه میزان استفاده از بازی های رایانه ای و پرخاشگری در دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه میزان استفاده از بازی های رایانه ای و پرخاشگری در دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران :

سال انتشار : ۱۳۹۵

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش و سلامت جامعه

تعداد صفحات :۸

سابقه و هدف: فن آوری نوین، اوقات زیادی از فرصت های نوجوانان را پر می کند. برنامه های این رسانه ها، حاوی الگوهای فرهنگی و اخلاقی ویژه ای است که می تواند بر روی نوجوانان تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. پژوهش حاضر با هدف مقایسه میزان استفاده از بازی های رایانه ای و پرخاشگری در دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران صورت پذیرفت. مواد و روش ها: پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی بود که جامعه آماری پژوهش را تمامی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ مشغول به تحصیل بودند، تشکیل می دادند. از میان جامعه آماری ۱۲۰ دانش آموز پسر که ۶۰ نفر رفتار پرخاشگری و وابستگی به رایانه و ۶۰ نفر نیز دارای رفتار عادی و عدم وابستگی به رایانه بودند به روش تصادفی چندمرحله ای از مناطق (شمال، جنوب، شرق و غرب) تهران انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) و پرسشنامه محقق ساخته شامل ۱۰ سوال چندگزینه ای که استفاده یا عدم استفاده از بازی های رایانه ای را می سنجید، استفاده گردید. داده ها وارد نسخه ۱۹ نرم افزار SPSS شده و با استفاده از آزمون های آماری ضریب همبستگی پیرسون و تی مستقل تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد که بین انجام بازی های رایانه ای و پرخاشگری دانش آموزان و همچنین بین مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و میزان پرخاشگری رابطه معنی داری وجود دارد (۰.۰۵>P). نتیجه گیری: با توجه به یافته های پژوهش، به نظر می رسد که با مدیریت و کنترل مدت زمان و نوع استفاده از بازی های رایانه ای می توان از اثرات تخریبی این رسانه کاست.

کلید واژه: بازی های رایانه ای، پرخاشگری، دانش آموزان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.