مبانی نظری و پیشینه یادگیری و روش های نوین تدریس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه یادگیری و روش های نوین تدریس دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه یادگیری و روش های نوین تدریس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه یادگیری و روش های نوین تدریس۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه یادگیری و روش های نوین تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه یادگیری و روش های نوین تدریس :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه. ۱۴
۲-۲- تعریف اثربخشی.. ۱۵
۲-۳- روشهای تفکر در تدریس اثربخش… ۱۶
۲-۴- تعاریف تدریس… ۱۷
۲-۵- تدریس به عنوان یک علم. ۱۸
۲-۶- تدریس چگونه فعالیتی است؟. ۱۹
۲-۷- ویژگیهای تدریس مؤثر. ۲۰
۲-۸- استفاده از روشهای تدریس خلاق.. ۲۱
۲-۹- ویژگیهای معلم. ۲۱
۲-۱۰- تدریس، بهعنوان یک هنر. ۲۲
۲-۱۱- آیزنر تدریس را به چهار دلیل، واجد خصیصه هنری دانسته است… ۲۳
۲-۱۲- نقل قول جالبی از لئوتولستوی در وصف بهترین معلم. ۲۵
۲-۱۳- روشهای نوین تدریس… ۲۵
۲-۱۳-۱- تعریف روش… ۲۵
۲-۱۴-تقسیمبندی روش تدریس… ۲۶
۲-۱۵- روشهای نوین تدریس… ۲۸
۲-۱۵-۱- روش کنفرانس (گــــرد همآیی) ۲۸
۲-۱۵-۲- روش شاگرد ـ استادی.. ۲۸
۲-۱۵-۳- روش چند حسـی (مختلط) ۲۸
۲-۱۵-۴- روش حل مسئلـه. ۲۹
۲-۱۵-۵- روش پروژهای.. ۲۹
۲-۱۵-۶- شیوه سخنرانی.. ۳۰
۲-۱۵-۷- شیوه بازگویی.. ۳۱
۲-۱۵-۸ – شیوه پرسش و پاسخ.. ۳۱
۲-۱۵-۹- شیوه تمرینی.. ۳۱
۲-۱۵-۱۰- شیوه بحثی.. ۳۲
۲-۱۵-۱۱- شیوه نمایشی.. ۳۲
۲-۱۵-۱۲- شیـوه آزمایشـی (روش اجرا کردن یا یادگیری بهوسیله عمل) ۳۲
۲-۱۵-۱۳- شیوه گردش علمی.. ۳۳
۲-۱۵-۱۴- استفاده از منابع دیداری و شنیداری ۳۳
۲-۱۵-۱۵- الگوی کاوشگری به شیوه حقوقی.. ۳۳
۲-۱۵-۱۶- الگوی آموختن کنترل خود. ۳۴
۲-۱۵-۱۷- الگوی ایفای نقش… ۳۴
۲-۱۶- روش کارگاهی.. ۳۵
۲-۱۶-۱- سمینار. ۳۵
۲-۱۶-۲- کنفرانس… ۳۵
۲-۱۶-۳- سمپوزیوم. ۳۵
۲-۱۷- روش تدریس کارگاهی.. ۳۵
۲-۱۷-۱- مرحله ارائه درس کوتاه ۳۵
۲-۱۷-۲- مرحله فعالیت و کار. ۳۵
۲-۱۷-۳- مرحله مشارکت: ۳۶
۲-۱۷-۳-۱- مرحله درسی کوتاه و فشرده ۳۶
۲-۱۷-۳-۲- مرحله فعالیت گروهی و انجام وظایف انفرادی.. ۳۶
۲-۱۷-۳-۳- مرحله مشارکت و جمعبندی.. ۳۷
۲-۱۸- الگوی دریافت مفهوم. ۳۷
۲-۱۹- الگوی تفکر استقرایی.. ۳۸
۲-۱۹-۱- مراحل تدریس الگوی تفکر استقرایی عبارتاند از. ۳۸
۲-۲۰- الگوی آموزش کاوشگری.. ۳۸
۲-۲۰-۱- مراحل تدریس این الگو عبارت است از. ۳۸
۲-۲۱- الگوی پیش سازمان دهنـــده ۳۹
۲-۲۱-۱- مراحل پیش سازمان دهنده: ۳۹
۲-۲۲- الگوی یادسپاری.. ۳۹
۲-۲۲-۱- مراحل تدریس این الگو عبارت است از. ۳۹
۲-۲۳- الگوی رشد عقلی.. ۴۰
۲-۲۳-۱- مـراحل تدریس این الگو عبارتاند از. ۴۰
۲-۲۴- الگوی کاوشگری علمی.. ۴۰
۲-۲۴-۱- مـراحل این الگو عبارتاند از. ۴۰
۲-۲۵- الگوی تدریس غیرمستقیم. ۴۱
۲-۲۵-۱- مراحل تدریس این الگو عبارتاند از. ۴۱
۲-۲۶- الگوی بدایع پردازی (افزایش تفکر خلاق) ۴۱
۲-۲۶-۱- مراحل تدریس این الگو عبارتند از. ۴۲
۲-۲۷- الگوی آگاهی یابی.. ۴۲
۲-۲۷-۱- مـراحل این الگو عبارتاند از. ۴۲
۲-۲۸- الگوی دیدار در کلاس درس… ۴۳
۲-۲۸-۱- مــــراحل این الگو عبارتاند از. ۴۳
۲-۲۹- الگوی پژوهش گروهی (تفحص گروهی) ۴۳
۲-۳۰- الگوی آموزش آزمایشگاهی.. ۴۴
۲-۳۱- الگوی کاوشگری علوم اجتماعی.. ۴۴
۲-۳۲- الگوی یادگیری در حد تسلط آموزش مستقیـــم. ۴۴
۲-۳۲-۱- (نظریه اجتماعی یادگیری) ۴۴
۲-۳۳- الگوی آموزش برای رشد مفهوم و مهارت… ۴۵
۲-۳۳-۱- این الگو معمولاً به دو صورت زیر است: ۴۵
۲-۳۴-روش ایفای نقش… ۴۵
۲-۳۵-تعریف آموزش… ۴۶
۲-۳۶- ادغام روشها، بهترین الگوی آموزش… ۴۷
۲-۳۶-۱- گفت و گوی درونی.. ۴۷
۲-۳۶-۲- گفت و گو با دیگر دانش آموزان. ۴۷
۲-۳۶-۳- مشاهده ۴۷
۲-۳۶-۴- تجربه عملی.. ۴۷
۲-۳۶-۵- استفاده از الگوی تجربه و گفت و گو. ۴۷
۲-۳۷- توسعه روشهای تدریس… ۴۸
۲-۳۸- یادگیری استدلالی.. ۴۸
۲-۳۹- تعریف یادگیری.. ۵۰
۲-۳۹-۱- یادگیری چیست؟. ۵۰
۲-۴۰- انواع یادگیری.. ۵۲
۲-۴۱- تعریف ارزشیابی.. ۵۲
۲-۴۱-۱- اهمیت ارزشیابی معلم. ۵۲
۲-۴۱-۲- مهمترین اهداف ارزشیابی معلم. ۵۳
۲-۴۱-۳- تعریف ارزشیابی معلم. ۵۳
۲-۴۱-۴- روشهای ارزشیابی معلم. ۵۳
۲-۴۲- ارزشیابی.. ۶۶
۲-۴۲-۱- انواع ارزشیابی.. ۶۶
۲-۴۳- پیشینهی تحقیق: ۶۷
۲-۴۳-۱- پیشینه خارجی.. ۶۷
۲-۴۳-۲- پیشینه داخلی.. ۶۹
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.