پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش کارکنان (ادوارد دمینگ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش کارکنان (ادوارد دمینگ) دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش کارکنان (ادوارد دمینگ)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش کارکنان (ادوارد دمینگ)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش کارکنان (ادوارد دمینگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزش کارکنان (ادوارد دمینگ) :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۶ صفحه

مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان ( ادوارد دمینگ)

مدیریت برنامه ریزی وتوسعه
آموزش کارکنان بیوگرافی : تولد :۱۴ اکتبر ۱۹۰۰آیوا آمریکا
مرگ : ۲۰ دسامبر ۱۹۹۳
دکترا ریاضیات وفیزیک از دانشگاه ییل ۱۹۲۸
مشاور آماری در اداره آمار آمریکا ۱۹۴۵-۱۹۳۵ بیوگرافی (ادامه) استاد آمار دانشگاه نیویورک ۱۹۹۳-۱۹۹۴۶
آموزش مدیریان ومهندسان ژاپنی ۱۹۴۷
کار برای شرکت فورد ۱۹۸۲-۱۹۷۹
شیوه تفکر: شیوه تفکر دمینگ اساسا مبتنی بر کارهای شوارت (shewhart ) شکل گرفت .
منجر به شناخت دو نوع از تغییر در فرآیندها شد :

تغییر کنترل نشده

تغییر کنترل شده فلسفه دمینگ
دکتر دمینگ معتقد بود که با اتخاذ اصول مدیریت مناسب سازمان می تواند کیفیت را افزایش وهمزمان هزینه ها را از طریق کاهش ضایعات ودوباره کاری ها وایجاد وفاداری برای مشتری کاهش دهد . فلسفه دمینگ دمینگ : تنها تلاش سخت کافی نیست. کاهش هزینه هم به تنهایی کافی نیست. مسئله عدم وجود کارگرنیست مسئله در راس تشکیلات قرار گرفته است یعنی مدیریت. باید سیاستی برای کیفیت وجود داشته باشد. کیفیت در بالا ساخته می شود. در هیات مدیره . (انقلاب دمینگ . ۱۳۷۸ . ترجمه مرکز آموزشی سازمان مدیریت دولتی )
درک‌ فلسفه‌ مدیریت‌ دمینگ‌ نیازمند درک‌ چهار قاعده‌ کلی‌ است‌ : 1-کیفیت‌ و هزینه‌ ضد هم‌ یا جایگزین‌ هم‌ نیستند که‌ بهبود یکی‌ به‌ بهای‌ از دست‌ رفتن‌ دیگری‌ باشد ، برعکس‌ ، دایما” می‌ توان‌ هر دو را بهبود بخشید .

۲-از دیدگاه‌ دمینگ‌ ، کیفیت‌ را از نقطه‌ نظر مشتری‌ بهتر می‌ توان‌ درک‌ کرد درک‌ فلسفه‌ مدیریت‌ دمینگ‌ نیازمند درک‌ چهار قاعده‌ کلی‌ است‌ : 3 تغییرپدیده‌ ای‌ است‌ که‌ بطور طبیعی‌ ایجاد میشود ولی‌ یک‌ استثناء یا اشتباه‌ نیست‌ . بسته‌ به‌ اینکه‌ ما بایک‌ سیستم‌ با ثبات‌ یا بی‌ ثبات‌ روبرو هستیم‌ ، باید با نوسان‌ برخورد متفاوتی‌ داشته‌ باشیم‌

۴-همکاری وارتباط ، امری‌ اساسی‌ است‌ که‌ به‌ بهبود می‌ انجامد . باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ غربیان از نخستین روزهای زندگی آموزش دیده اند رقابت کنند و برای رتبه و مقام همدیگر را کنارزنند.

فلسفه دمینگ :مدیران باید روحیه تعاون را در افراد بوجود آورند. باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ – اگر قرار است کسی در غرب برنده شود عده ای دیگر باید بازنده باشند. (در فلسفه دمینگ همه برنده هستند.)

برای پیش افتادن باید نظر بالادست را جلب کرد.( این در فرآیند تولید کمی حقیقت دارد. ولی درسیستم کیفیت هدف رضایت مشتری است. )

باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ – هرگاه اشتباهی صورت گیرد حتما کسی باید سرزنش شود.

در فلسفه دمینگ این اشتباه از جانب فرد نیست بلکه سیستم اشتباه است. زیرا عملکرد به فرد بستگی چندانی ندارد و بیشتر از سیستمی ناشی میشود که او در آن کار می کند. باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ مدیران غربی همیشه می خواهند اولین باشند.

( در نظریه دمینگ تغییر وپیشرفت یک فرآیند اصلاح دایمی است. ما یک شبه نمی توانیم تغییر کنیم. )
باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ – تیلوریسم به مدیران آموخته است که برای بهتر انجام دادن کار باید آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کرد.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.