مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان دارای ۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
تعریف پرخاشگری……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۵
انواع پرخاشگری…………………………………………………………………………………………………………………………………۱۷
پرخاشگری پیدا و پنهان……………………………………………………………………………………………………………………….۱۸
پرخاشگری پیش کنشی و واکنشی…………………………………………………………………………………………………………۱۸
پرخاشگری ابزاری و خصمانه ……………………………………………………………………………………………………………..۱۹
پرخاشگری عاطفی و تجاوزگرانه…………………………………………………………………………………………………………..۱۹
پرخاشگری دفاعی و مجرمانه………………………………………………………………………………………………………………۲۰
دیدگاه های نظری در مورد پرخاشگری……………………………………………………………………………………………..۲۰
دیدگاه روانکاوی…………………………………………………………………………………………………………………………….۲۰
دیدگاه یادگیری………………………………………………………………………………………………………………………………۲۱
دیدگاه عقلانی-هیجانی……………………………………………………………………………………………………………………۲۳
دیدگاه جامعه شناسی………………………………………………………………………………………………………………………۲۲
دیدگاه ذاتی و غریزی……………………………………………………………………………………………………………………..۲۳
دیدگاه موقعیتی………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳
دیدگاه انگیزشی …………………………………………………………………………………………………………………………….۲۵
راههای کنترل پرخاشگری……………………………………………………………………………………………………………….۲۸
مؤلفه های مزاج…………………………………………………………………………………………………………………………….۳۳
سطح فعالیت…………………………………………………………………………………………………………………………………۳۴
قابلیت پیش بینی……………………………………………………………………………………………………………………………۳۴
نزدیک شدن یا کناره گیری از محرک جدید………………………………………………………………………………………۳۵
سازش پذیری………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۶
شدت بیان خلق…………………………………………………………………………………………………………………………….۳۷
ثبات فراخنای توجه ………………………………………………………………………………………………………………………۳۸
حواس پرتی ………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۹
آستانه حسی………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۰
پدر و مادر شدن……… ……………………………………………………………………………………………………………………۴۱
تعامل مادر-فرزند……………………………………………………………………………………………………………………………۴۲
تعامل پدر-فرزند…………………………………………………………………………………………………………………………….۴۵
طرد-پذیرش والدین………………………………………………………………………………………………………………………..۴۸
رویکردهای نظری به تعامل والد-فرزند……………………………………………………………………………………………۵۲
نظریه روان تحلیل گری……………………………………………………………………………………………………………………۵۲
نظریه زیستی…………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۳
نظریه رفتارگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………….۵۳
نظریه یادگیری اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………………..۵۴
نظریه ی انسان گرایی……………………………………………………………………………………………………………………….۵۵
نظریه تعامل گرایی نمادین……………………………………………………………………………………………………………….۵۶
نظریه منظومه ای…………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷
نظریه طرد-پذیرش والدین………………………………………………………………………………………………………………۵۸
نظریه دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹
کیفیت دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………..۶۲
دلبستگی در دوران کودکی………………………………………………………………………………………………………………۶۳
شیوه های فرزندپروری…………………………………………………………………………………………………………………..۶۵
بازنگری پژوهشهای خارجی انجام شده در رابطه با متغیرها………………………………………………………………۶۹
بازنگری پژوهشهای داخلی انجام شده در رابطه با متغیرها………………………………………………………………..۸۶
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.