مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان دارای ۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد – پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تعریف پرخاشگری……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۵

انواع پرخاشگری…………………………………………………………………………………………………………………………………۱۷

پرخاشگری پیدا و پنهان……………………………………………………………………………………………………………………….۱۸

پرخاشگری پیش کنشی و واکنشی…………………………………………………………………………………………………………۱۸

پرخاشگری ابزاری و خصمانه ……………………………………………………………………………………………………………..۱۹

پرخاشگری عاطفی و تجاوزگرانه…………………………………………………………………………………………………………..۱۹

پرخاشگری دفاعی و مجرمانه………………………………………………………………………………………………………………۲۰

دیدگاه های نظری در مورد پرخاشگری……………………………………………………………………………………………..۲۰

دیدگاه روانکاوی…………………………………………………………………………………………………………………………….۲۰

دیدگاه یادگیری………………………………………………………………………………………………………………………………۲۱

دیدگاه عقلانی-هیجانی……………………………………………………………………………………………………………………۲۳

دیدگاه جامعه شناسی………………………………………………………………………………………………………………………۲۲

دیدگاه ذاتی و غریزی……………………………………………………………………………………………………………………..۲۳

دیدگاه موقعیتی………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳

دیدگاه انگیزشی …………………………………………………………………………………………………………………………….۲۵

راههای کنترل پرخاشگری……………………………………………………………………………………………………………….۲۸

مؤلفه های مزاج…………………………………………………………………………………………………………………………….۳۳

سطح فعالیت…………………………………………………………………………………………………………………………………۳۴

قابلیت پیش بینی……………………………………………………………………………………………………………………………۳۴

نزدیک شدن یا کناره گیری از محرک جدید………………………………………………………………………………………۳۵

سازش پذیری………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۶

شدت بیان خلق…………………………………………………………………………………………………………………………….۳۷

ثبات فراخنای توجه ………………………………………………………………………………………………………………………۳۸

حواس پرتی ………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۹

آستانه حسی………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۰

پدر و مادر شدن……… ……………………………………………………………………………………………………………………۴۱

تعامل مادر-فرزند……………………………………………………………………………………………………………………………۴۲

تعامل پدر-فرزند…………………………………………………………………………………………………………………………….۴۵

طرد-پذیرش والدین………………………………………………………………………………………………………………………..۴۸

رویکردهای نظری به تعامل والد-فرزند……………………………………………………………………………………………۵۲

نظریه روان تحلیل گری……………………………………………………………………………………………………………………۵۲

نظریه زیستی…………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۳

نظریه رفتارگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………….۵۳

نظریه یادگیری اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………………..۵۴

نظریه­ ی انسان گرایی……………………………………………………………………………………………………………………….۵۵

نظریه تعامل گرایی نمادین……………………………………………………………………………………………………………….۵۶

نظریه منظومه ای…………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷

نظریه طرد-پذیرش والدین………………………………………………………………………………………………………………۵۸

نظریه دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹

کیفیت دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………..۶۲

دلبستگی در دوران کودکی………………………………………………………………………………………………………………۶۳

شیوه های فرزندپروری…………………………………………………………………………………………………………………..۶۵

بازنگری پژوهش­های خارجی انجام شده در رابطه با متغیرها………………………………………………………………۶۹

بازنگری پژوهش­های داخلی انجام شده در رابطه با متغیرها………………………………………………………………..۸۶

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.