مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی دارای ۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- بهزیستی روان شناختی ……………………………………………………… |
۱۴ |
||
۲-۲- عوامل مؤثر بر بهزیستی روان شناختی ……………………………………… |
۲۶ |
||
۲-۳- تفاوت های جمعیت شناختی و ابعاد بهزیستی روان شناختی ……………… |
۲۷ |
||
۲-۴- سبک های فرزندپروری ……………………………………………………… |
۲۹ |
||
۲-۵- مهمترین سبک های فرزندپروری ……………………………………………. |
۳۱ |
||
۱-۲-۵- والدین قاطع و اطمینان بخش (مقتدر منطقی) …………………………… |
۳۱ |
||
۲-۲-۵- والدین خودکامه و مستبد ………………………………………………… |
۳۲ |
||
۳-۲-۵- والدین سهلگیر و بی بند و بار ………………………………………….. |
۳۲ |
||
۳-۲-۵- والدین آسان گیر ………………………………………………………… |
۳۲ |
||
۱-۲-۶- فرزندپروری مقتدرانه ……………………………………………………. |
۳۵ |
||
۲-۲-۶- فرزندپروری مستبدانه ……………………………………………………. |
۳۶ |
||
۳-۲-۶- فرزندپروری آسان گیرانه ………………………………………………… |
۳۶ |
||
۴-۲-۶- فرزندپروری بی اعتنا …………………………………………………….. |
۳۷ |
||
۲-۷- ماهیت خود کنترلی …………………………………………………………. |
۴۱ |
||
۲-۸- مفهوم خودکنترلی در نظریه یادگیری اجتماعی راتر ………………………… |
۴۹ |
||
۲-۹- انواع کنترل و نظارت ……………………………………………………….. |
۵۴ |
||
۱-۲-۹- کنترل پیش از عمل ………………………………………………………. |
۵۴ |
||
۲-۲-۹- کنترل سکانی …………………………………………………………….. |
۵۴ |
||
۳-۲-۹- کنترل تفکیکی (بلی- خیر) ………………………………………………. |
۵۵ |
||
۴-۲-۹- کنترل بعد از عمل ……………………………………………………….. |
۵۵ |
||
۲-۱۰- ارزیابی انواع کنترل ………………………………………………………… |
۵۵ |
||
۲-۱۱- مراحل فرآیند خودکنترلی …………………………………………………. |
۵۶ |
||
۱-۲-۱۱- تعیین معیار یا استاندارد ………………………………………………… |
۵۶ |
||
۲-۲-۱۱- سنجش عملکرد ………………………………………………………… |
۵۷ |
||
۳-۲-۱۱- تشخیص انحرافات از طریق تطبیق عملکرد با استاندارد ………………. |
۵۷ |
||
۴-۲-۱۱- انجام اقدامات اصلاحی ………………………………………………… |
۵۸ |
||
۲-۱۲- مرور تحقیقات پیشین ……………………………………………………… |
۵۸ |
||
۱-۲-۱۲- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی … |
۵۸ |
||
۲-۲-۱۲- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط سبک فرزند پروی و بهزیستی روانشناختی ……………………………………………………………… |
۶۲ |
||
۲-۱۳- جمع بندی …………………………………………………………………. |
۶۳ |
||
۲-۱۴- فرضیه های پژوهش ………………………………………………………………….. ۲-۱۵- قلمرو جغرافیایی و سازمانی پژوهش ……………………………………………… |
۶۴ ۶۴ |
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.