مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار :
مقدمه
۲-۱- مفهوم تقاضای نیروی کار……………………………………………………۱۳
۲-۲- مروری بر تئوریهای تقاضای عامل کار…………………………………..۱۵
۲-۲-۱- تئوریهای ایستای تقاضای عامل کار…………………………………….۱۵
۲-۲-۲- تئوریهای پویای تقاضای عامل کار……………………………………..۲۲
۲-۳- مروری بر تئوریهای حاکم بر بازار کار زنان…………………………….۲۵
۲-۳-۱- رویکرد نئوکلاسیک………………………………………………………۲۶
۲-۳-۲- مدل تراکم جمعیت یا ازدحام جمعیت…………………………………….۲۸
۲-۳-۳- نظریه رویکرد سرمایه انسانی…………………………………………..۳۲
۲-۳-۴- مدل تقسیم مشاغل در بازار کار داخلی………………………………….۳۵
۲-۳-۵- مدل بازار کار دوگانه…………………………………………………….۳۷
۲-۳-۶- انتخاب منطقی و عوامل غیرتبعیض آمیز………………………………..۳۸
۲-۴- فرصتها و چالشهای جهانی شدن………………………………………….۴۱
۲-۴-۱- اشتغال و جهانی شدن……………………………………………………..۴۱
۲-۴-۲- جهانی شدن و اشتغال زنان……………………………………………….۴۴
۲-۵- نتیجه گیری…………………………………………………………………..۴۵
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.