مبانی نظری رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، خصوصیات آموزشی، تربیتی، رسانه های اجتماعی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، خصوصیات آموزشی، تربیتی، رسانه های اجتماعی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، خصوصیات آموزشی، تربیتی، رسانه های اجتماعی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، خصوصیات آموزشی، تربیتی، رسانه های اجتماعی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، خصوصیات آموزشی، تربیتی، رسانه های اجتماعی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، خصوصیات آموزشی، تربیتی، رسانه های اجتماعی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی :

مبانی نظری رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، خصوصیات آموزشی، تربیتی، رسانه های اجتماعی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

رسانه های اجتماعی

در دنیای امروز اینترنت به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی، اطلاعاتی و سرگرمی جایگاه ویژه ای دارد (جوتی و همکاران[۱]، ۲۰۱۱، ص ۲۳۴،). وسایل ارتباطی با پیشرفت تکنولوژی تغییر میکنند. امروزه، تعداد رسانه های اجتماعی، که در آن ارتباطات برقرار می شوند، به سرعت در حال افزایشند. به عنوان بخشی از زندگی روزمره، بیشتر نوجوانان و بزرگسالان از رسانه های اجتماعی از جمله

………………

ویژگی های شبکه های اجتماعی به عنوان بزرکترین بخش رسانه های اجتماعی به ترتیب زیر خلاصه می شوند(آجان و هارتشور[۲]،۲۰۰۸)؛ اوزکان و مک کنزی[۳]، ۲۰۰۸)؛ سیلوین[۴]،۲۰۰۹؛ فردیگ[۵]،۲۰۰۷؛ آلبیون[۶]،۲۰۰۷؛ بوید و الیسون،۲۰۰۷؛ به نقل از مورات و چاکیر، ۲۰۱۰، ص ۴۹؛):

  • بیشتر شبکه های اجتماعی برای کاربران امکانات به اشتراک گذاری اطلاعات از جمله ای میل ، چت ، پیام های فوری، ویدئو ها، باگ ها، به اشتراک گذاری فایل ها و عکس ها را ارائه می دهند.
  • شبکه های اجتماعی پایگاه داده ای برای کاربران دارند بنابراین آنها به راحتی می توانند دوست پیدا کنند، گروه هائی تشکیل دهند و با افراد هم سلیقه ی خود اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند،

…………………….

خصوصیات عمومی و آموزشی رسانه های اجتماعی

اگرچه علاقه مندی زیادی به درک این مطلب که رسانه های اجتماعی چگونه بر یادگیری اثر می گذارند وجود دارد، اما تحقیقات کمی بر روی این موضوع انجام شده است (آبرامسون[۷]، ۲۰۱۱، به نقل از رینول[۸]، ۲۰۱۱، ص ۲،).

رسانه های اجتماعی فرصتهای بسیاری ارائه می دهد که ممکن است توسط موسسات کشف شوند تا یادگیری را ارتقا بخشند. با این حال، تهدیدهای بسیاری نیز وجود دارد که توسط موسسات باید بر آنها غلبه کرد تا پتانسیل شبکه اجتماعی کاملا درک شود.

خصوصیات مثبت شبکه اجتماعی: خصوصیات عمومی

– محیطی غنی برای محتوا

ابزارهای شبکه اجتماعی به کاربران این امکان را می دهد تا مکانی برای اطلاعات پویا و دقیق باشند (پارامسواران و وینسون، ۲۰۰۷؛ به نقل از اشلنکریچ و سوری، ۲۰۱۲، ص ۱۳،) ، مکانی که محتوا و برنامه های کاربردی می توانند در آن ذخیره شوند و ممکن است در طیف های وسیعی از ابزارهایی چون ایمیل، عکس ها، محتوای مجلاتی ، موسیقی، ویدیو، شماره تلفن ها، تقویم ها، صفحه گسترده ها، نشانه گذاری ها ، اطلاعات مکانی و محتوای مرتبط با کار دیده شود.

………………………………

…………………..

خصوصیات مثبت شبکه های اجتماعی: خصوصیات آموزشی، تربیتی

  • · بهبود ارتباطات و همکاری:

وبلاگ نویسی فعالیت در حال رشدی در میان حرفه ای ها و دانشجویانی دارد که مشتاقند تا ترکیبی از تفاسیر غیررسمی، لینک ها به منابع و نکات فردی را در وبلاگ هایشان نمایش دهند.SNS ها فرصتهایی به افراد می دهند تا تجربیات زندگی شان

……………………..

…………………………

استفاده فعلی از رسانه های اجتماعی در میان جوانان و دانشکده ها

گزارش پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی[۹] در سال ۲۰۰۱ (لنهارت[۱۰] ، رینی و لویس[۱۱] ۲۰۰۱ به نقل از روبلیر و همکاران، ۲۰۱۰، ص۲،) اولین نشانه از نقش اجتماعی رو به رشدی بود که فناوری های ارتباطی در زندگی جوانان بازی می کردند. این پروژه به این نتیجه رسید که سه چهارم همه نوجوانان میان سنین ۱۲ تا ۱۷ سال از اینترنت و پیام فوری (IM) استفاده می کردند و این فناوری ها جنبه مهمی از زندگی شان شده بود.

……………………….

استفاده های فعلی از سایت های شبکه های اجتماعی در سطح کالج

استفاده های کتابخانه ای

سایت های شبکه های اجتماعی با سادگی تبادل اطلاعات و سرعت گسترش زیاد مشخص می شوند که بدین صورت ابزارهای قدرتمندی برای همکاری می باشند (پارکر و چائو[۱۲]، ۲۰۰۷، ص ۵۷،). بسیاری از کتابخانه های کالج به فیس بوک و مای اسپیس مرتبط هستند. در جورجیا تک، کتابداران خدمات اطلاعاتی استفاده از فیس بوک در ارتباط با دانشجویان مهندس مکانیک را بیان می کنند(متیو[۱۳]، ۲۰۰۶ به نقل از روبلیر و همکاران، ۲۰۱۰، ص۳،). “باداشتن ۱۷۰۰ دانشجوی مهندس مکانیک ، تعجب کردم که به این نتیجه رسیدم که ۱۳۰۰ نفر از انها در فیس بوک هستند. این امر

…………………………

استفاده های اداری

بسیاری از استفاده های رایج از SNS ها در جوامع دانشگاهی ایجاد پروفایل ها و گروههایی برای بیان رویدادها و ارتباط با سایر کاربران است. کالج ها همچنین از SNS ها استفاده می کنند تا گروههای بازاریابی دانشگاهی داشته باشند. فیس بوک به نظر می رسد که اینگونه درک می شود….. “مکانیزم بسیار خوبی برای ارتباط با دانشجویانمان باشد چرا که به ما این امکان را می دهد که جایی برویم که آنها رفته اند؛ این محیطی است که دانشجویان در آن راحت هستند(مک و همکاران ۲۰۰۷، به نقل از روبلیر و همکاران، ۲۰۱۰،ص۴،).

………………..

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.