مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی :

مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

بازی های رایانه ای

جوول(۲۰۰۵) بیان می کند که یک بازی می تواند به شکل زیر تعریف شود:

یک سیستم قاعده مند با خروجی های متغیر و قابل سنجش که در آن خروجی های مختلف به ارزشهای متفاوتی تخصیص داده می شوند، بازیکنان اقداماتی انجام می دهند تا بر نتایج تاثیر گذارند و احساس می کنند که به طور احساسی به نتیجه رسیده اند و پیامد یک فعالیت قابل مذاکره است (به نقل از احمد، ۲۰۱۱، ص ۳،).

با توجه به نظر دبری (۲۰۰۷)، بازی های یارانه ای می توانند به گروههای مختلفی تقسیم شوند و وقتی ترکیب شوند قویا می توانند بازیکن را درگیر کنند.

  • نحوه ارائه و خط داستان

اکثر بازی های یارانه ای خط داستانی دارند که بازیکنان را شبیه سازی کنند. این خط داستان بازی کردن صرف نیست بلکه پایه و اساسی برای بازی کردن است.

  • مکانیک های بازی

مکانیک های بازی اشاره به اصول اصلی دارد که همه وظایف خاص درون بازی را در بر می گیرد، از جمله اینکه دنیای بازی فیزیکی چگونه رفتار می کند.

  • قواعد

…………………

کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای

بازی های دیجیتال پتانسیلی برای ایجاد محیط های فعال و جذابی را برای آموزش، پشتیبانی، حل مشکلات، فعالیت های گروهی و ارتباطی، به علاوه فراهم سازی یک چارچوب برای تمرین و یادگیری در حالات عدم موفقیت دارد. کاربرد تکنیک های بازی از جمله سطوح در حال افزایش سختی و بازخورد متنی، از یادگیری پشتیبانی می کنند و آنها می توانند انگیزه ی کاربران را با استفاده از چالش ها و جایزه ها و رقابت برانگیزند. بالاتر از همه، بازی های کامپیوتری فضاهای امنی را فراهم می کنند که شاگردان می توانند در آن بازی کرده، کشف کنند، تجربه کسب کنند و سرگرم شوند. اما پیدا کردن بازی های مناسب برای زمینه های آموزشی ویژه، اغلب مسئله ساز است. بازی های سرگرم کننده ی تجاری برای تفریح طراحی شده اند و ممکن است بطور نزدیک نتایج آموزشی مطلوب را ترسیم کنند، و اکثر اساتید، زمان و یا تخصص برای ایجاد بازی های خودشان را ندارند. هزینه ی خرید یا تولید بازی های کامپیوتری گران است و شاگردان، بویژه شاگردان فعال باتجربه، نیاز دارند تا به اثر خودشان متقاعد شوند. پس زمانیکه مزایای تئوریکی زیادی

…………………..

یادگیری دروس از بازی ها

پیشرفت ها در فناوری های دیجیتال مثل رایانه، فناوری های سیار مانند موبایل و فناوری های مخابراتی باعث شده است که قرن ۲۱ به صورت امکانات نامحدود در اختیار افراد باشد. بخش آموزش و پرورش نیز مزایایی از این پیشرفت های فناوری کسب کرده است. آموزش های کلاسی با ابزارهای دیجیتال ترکیب شده است تا فرصت های یادگیری دروس پویا و خلاق برای دانش آموزان فراهم شود. یکی از جنبه های اصلی پیشرفت فناوری که پتانسیل استفاده در یادگیری را دارد، یادگیری بر پایه بازی های رایانه ای می باشد (اسچاف[۱]، ۲۰۱۲، ص ۵۱،).

……………….

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.