مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار ، الگو­های یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار ، الگو­های یادگیری دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار ، الگو­های یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار ، الگو­های یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار ، الگو­های یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار ، الگو­های یادگیری :

مبانی نظری خود نظم بخشی رفتار ، الگو­های یادگیری (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

الگو­های یادگیری خودنظم بخشی

الگوی کرنو

کرنو (۱۹۹۴) یادگیری خودگردان را مشارکت فعالانه فرد در هدف­گزینی و کنترل راهبردها و فرایندهای یادگیری، هنگام درگیری با تکلیف یادگیری تعریف می­کند. او مفهوم یادگیری خود گردان را مجموعه­ای از راهبردهای یادگیری تعریف می­کند که یادگیرنده می­تواند برای مواجهه با نیازهای یک تکلیف به صورت مؤثر و انعطاف پذیر به کار ببرد (خانی، باقری و دانشیار، ۱۳۹۲). کرنو دو فرایند، اکتساب و تبدیل و پنج راهبرد، چاره­جویی، نظارت، انتخاب، پیوند دادن و برنامه­ریزی را برای توصیف درگیری شناختی مشخص کرد. ترکیب­های کاربرد بالا و پایین دو فرآیند در تکلیف چالش انگیز در یک محیط آموزشی چهار شکل از درگیری شناختی را تعیین می­کند. فرآیند اکتساب، چاره جویی و نظارت را شامل می­شود و فرآیند تبدیل، راهبردهای انتخاب کردن، پیوند دادن و برنامه­ریزی را شامل می­شود. کرنو، خود تنظیمی را پیشرفته­ترین شکل یادگیری شناختی دانسته است. دیگر شکل­های کاربرد فرآیندها عبارتند از تکلیف محور ( اکتساب پایین ، تبدیل بالا) ، مدیریت منابع ( اکتساب بالا، تبدیل پایین) و یادگیری دریافت­کننده (اکتساب پایین، تبدیل بالا). الگوی کرنو، یک ارتباط فراشناختی را میان دو فرآیند تصور کرد؛ فرآیند اکتساب به صورت فراشناختی، فرآیند تبدیل را در جریان پردازش اطلاعات کنترل می­کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.