اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و مقاصد گردش مالی، در قالب فایل word و در حجم ۲۳ صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان لاتین مقاله:

Effects of corporate social responsibility and internal marketing on organizational commitment and turnover intentions)

سال چاپ: ۲۰۱۶

محل انتشار:

Elsevier, International Journal of Hospitality Management

بخشی از ترجمه:

چکیده:

این مطالعه اثرات چهارجانبه مسؤلیت اجتماعی شرکت (CSR) یعنی مسؤلیت اقتصادی، قانونی، اخلاقی و نوع دوستی و پنج جنبه بازاریابی داخلی (IM) یعنی سیستم رفاهی، آموزش، پاداش و غرامت، ارتباطات و تایید(تقویت) مدیریت را بر تعهد سازمانی کارکنان( OC) و مقاصد گردش مالی ( TI) در صنعت کازینو ( casino ) بررسی کرده است.

بر اساس داده های ارزیابی جمع آوری شده از کارمند شاغل کازینو، روابط با استفاده از آنالیز ضریب تاییدی، آنالیز ضریب درجه دوم و مدل سازی معادله ساختاری بررسی شدند. نتایج نشان می دهند که اگاهی کارکنان درباره ی CSR و IM با OC ارتباط مثبت و با TI آنها ارتباط منفی دارد و نشان می دهد که اضافه شدن برنامه های CSR به برنامه هایIM به طور همزمان در محیط کازینو برای پیشینه تحقیقاتی نقش ایفا می کند.

مقدمه:

برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکت ( CSR) در سراسر صنعت هتلداری از جمله اپراتورهای کازینو مانند اپراتورهای بین المللی طبقه بندی MGG, لاس و گاس سندز ( Las Vagas Sands ) و سرگرمی Caesars گسترش یافته اند. اگرچه درباره ی CSR تعاریف و جنبه های مختلفی برای استفاده وجود داردCarroll’s (1991, 1998) ، با این حال تعریف () Carroll دارای چهار جنبه CSR است که معمولأ بکار گرفته می شوند …

اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

پیشینه نظری و گسترش فرضیه ها

روش

نتابج

بحث

دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.