ترجمه کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو (شناورهای پروازی)-فصل ۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۸۴,۵۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترجمه کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو (شناورهای پروازی)-فصل ۹ دارای ۹۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجمه کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو (شناورهای پروازی)-فصل ۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ترجمه کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو (شناورهای پروازی)-فصل ۹۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجمه کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو (شناورهای پروازی)-فصل ۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجمه کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو (شناورهای پروازی)-فصل ۹ :

توضیحات:

ترجمه فصل ۹ کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو با موضوع شناورهای پروازی، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم ۹۰ صفحه، بهمراه فایل pdf انگلیسی کل کتاب.

عنوان انگلیسی کتاب:

Hydrodynamics of High-Speed Marine Vehicles

مولف:

Odd M.Faltinsen

ناشر:

Cambridge University Press

بخشی از ترجمه:

از شناورهای پروازی به عنوان قایق های گشتی، شناورهای مخصوص ماهیگیری با قلاب، شناوه خدماتی، شناوه آمبولانس، شناوه تفریحاتی و در مسابقات ورزشی استفاده می شود.

شناور ایتالیایی دیستریرو Distriero که توسط دونالد ال بلانت Donald L. Blount و شرکایش طراحی شده است، در سال ۱۹۹۲ به خاطر سریعترین عبور از اقیانوس اطلس بدون سوختگیری، برنده جایزه روبان آبی (Blue Riband Award) شد. سرعت متوسط آن ۵۳.۱ گره دریایی بود. این شناور تک بدنه پروازی به طول ۶۷ متر مجهز به توربین گازی و سه واترجت با قدرت ترکیبی ۶۰ هزار اسب بخار است. استفاده از تجهیزات آزمون هیدرودینامیک بخش مهمی از روند طراحی بود. با این وجود حجم مطالعات درباره شناورهای پروازی با توجه به تعداد بالا و تنوع شناوه های تفریحاتی موجود، نسبتا کم است. تمرکز ما بر شناورهای تک بدنه است، اما انواع کته مرن نیز وجود دارند. غالب شناورهای پروازی طولشان کمتر از ۳۰ متر است. شناوه های تفریحاتی عموما کوچکتر از این اندازه هستند.

کنترل ترانزوم (فلپ ها) که میتوانند به صورت اتوماتیک کنترل شوند(بخش ۷.۱.۳ را ببینید)، برای بهینه سازی زاویه تریم نیز استفاده می شوند. این امر برای مقاومت و پایداری دینامیک در بالا و پایین رفتن (پورپویزینگ) مفید است. فلپ هایی با کنترل اتوماتیک باعث کاهش حرکات عمودی قایق می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.