مقاله ترجمه شده نظریه های مطالعات ارتباطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد

توضیحات:

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با موضوع نظریه های مطالعات ارتباطی، در قالب فایل word و در حجم ۴۰ صفحه.

عنوان اصلی مقاله:

Progress of and Prospects for Hypothetical Purchase Task Questionnaires in Consumer Behavior Analysis and Public Policy

سال چاپ: ۲۰۱۷

Association for Behavior Analysis International 2017

بخشی از ترجمه:

نظریه برجسته سازی، بیانگر تاثیر خیلی مهم رسانه در توانایی مهم ساختن مباحث و موضوعات با تکرارپخش تبلیغ و اخبار مباحث در بینندگان و خوانندگان و مصرف-کنندگان می باشد. در سال ۱۹۲۲، روزنامه نویس «والتر لیپمن » اعلان کرد که رسانه ها قدرت نشان دادن تصاویر و ایجاد اهمیت برای آن را به عموم دارند. مک کومبز و شاو کمپین های ریاست جمهوری را در سال های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ بررسی کردند. در پژوهش انجام شده در ۱۹۶۸ آنها بر دو المان آگاهی و اطلاعات تکیه کردند و با بررسی تابع برجسته سازی رسانه های گروهی، تلاش کردند که رابطه بین آنچه رای دهنده ها در یک جامعه به عنوان مباحث مهمی بیان کردند و محتوی واقعی پیام¬های رسانه ها را در طول این کمپین ارزیابی کنند.

مقاله ترجمه شده نظریه های مطالعات ارتباطی
فهرست مطالب:

مقدمه

نظریه برجسته سازی

۲- ساختار جذب – انتخاب – افت

۳- نظریه مشارکت

۴- نظریه ناهمسان شناختی

۵- مدل احتمالی پیچیده

۶- نظریه ارزش مورد انتظار

۷- نظریه ارزش مورد انتظار پیچیده

۸- پرایمینگ (اثر رسانه ها)

۹- نظریه معناشناسی

۱۰-نظریه رفتار برنامه ریزی شده/ عمل منطقی

.۱۱- نظریه کاهش ابهامات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.