مقاله ترجمه شده نظریه های مطالعات ارتباطی
توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
توضیحات:
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با موضوع نظریه های مطالعات ارتباطی، در قالب فایل word و در حجم ۴۰ صفحه.
عنوان اصلی مقاله:
Progress of and Prospects for Hypothetical Purchase Task Questionnaires in Consumer Behavior Analysis and Public Policy
سال چاپ: ۲۰۱۷
Association for Behavior Analysis International 2017
بخشی از ترجمه:
نظریه برجسته سازی، بیانگر تاثیر خیلی مهم رسانه در توانایی مهم ساختن مباحث و موضوعات با تکرارپخش تبلیغ و اخبار مباحث در بینندگان و خوانندگان و مصرف-کنندگان می باشد. در سال ۱۹۲۲، روزنامه نویس «والتر لیپمن » اعلان کرد که رسانه ها قدرت نشان دادن تصاویر و ایجاد اهمیت برای آن را به عموم دارند. مک کومبز و شاو کمپین های ریاست جمهوری را در سال های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ بررسی کردند. در پژوهش انجام شده در ۱۹۶۸ آنها بر دو المان آگاهی و اطلاعات تکیه کردند و با بررسی تابع برجسته سازی رسانه های گروهی، تلاش کردند که رابطه بین آنچه رای دهنده ها در یک جامعه به عنوان مباحث مهمی بیان کردند و محتوی واقعی پیام¬های رسانه ها را در طول این کمپین ارزیابی کنند.
مقاله ترجمه شده نظریه های مطالعات ارتباطی
فهرست مطالب:
مقدمه
نظریه برجسته سازی
۲- ساختار جذب – انتخاب – افت
۳- نظریه مشارکت
۴- نظریه ناهمسان شناختی
۵- مدل احتمالی پیچیده
۶- نظریه ارزش مورد انتظار
۷- نظریه ارزش مورد انتظار پیچیده
۸- پرایمینگ (اثر رسانه ها)
۹- نظریه معناشناسی
۱۰-نظریه رفتار برنامه ریزی شده/ عمل منطقی
.۱۱- نظریه کاهش ابهامات
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.