بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال بازاریابی توسط مشتریان شرکت های بخش مواد غذایی و بهداشتی استان مازندران (مطالعه موردی : شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی سبزینه گهر ساری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال بازاریابی توسط مشتریان شرکت های بخش مواد غذایی و بهداشتی استان مازندران (مطالعه موردی : شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی سبزینه گهر ساری) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال بازاریابی توسط مشتریان شرکت های بخش مواد غذایی و بهداشتی استان مازندران (مطالعه موردی : شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی سبزینه گهر ساری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال بازاریابی توسط مشتریان شرکت های بخش مواد غذایی و بهداشتی استان مازندران (مطالعه موردی : شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی سبزینه گهر ساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال بازاریابی توسط مشتریان شرکت های بخش مواد غذایی و بهداشتی استان مازندران (مطالعه موردی : شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی سبزینه گهر ساری) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال بازاریابی توسط مشتریان شرکت های بخش مواد غذایی و بهداشتی استان مازندران(مطالعه موردی : شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی سبزینه گهر ساری) می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است.جامعه آماری در پژوهش حاضر، شامل کلیه مشتریان شرکت پخش مواد غذایی شرکت سبزینه گهر ساری می باشد و نمونه آماری از طریق روش نمونه گیری تصافی ساده و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۸۴ نفرمشتری انتخاب شده اند.ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه استاندارد سوارز و همکاران(۲۰۱۲) بوده که روایی پرسشنامه با استفاده از تحلیل عامل تاییدی و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۸۳ مورد تایید قرار گرفت برای تجزیه و تحلیل داده ها ابتدا با استفاده از آزمون کولموگروف-اسمیرنف، نرمال بودن توزیع داده ها بررسی شد و سپس با استفاده از نرم افزار Spss فرضیه ها مورد سنجش قرار گرفت نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که اعتبار فروشنده ،صمیمت و وفاداری و هزینه های تعویض بر کانالهای مستقیم فروش خدمات رسانی تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.