بررسی تاثیر تصویر برند بر وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تصویر برند بر وفاداری مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تصویر برند بر وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصویر برند بر وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تصویر برند بر وفاداری مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر تصویر برند بر وفاداری مشتری در بخش خدمات می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ جمع آوری داده ها، توصیفی- پیمایشی است. ابزار جمع آوری داده های این پژوهش، پرسشنامه ای مشتمل بر اطلاعات دموگرافیکی و نیز سوالات مربوط به سنجش متغیرهای پژوهش بوده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را شهروندان ساروی که به منظور دریافت خدمات، به شعب بانک ملی شهر ساری مراجعه نمودند، تشکیل دادند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران، ۳۸۴ نفر به دست آمد. روش نمونه گیری آن، آسان (غیر احتمالی در دسترس) است. داده ها پس از گردآوی و طبقه بندی، توسط نرم افزار spss 24 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج مطالعه نشان داد که ارزش تصویر برند بر وفاداری مشتری در بخش خدمات شعب بانک ملی شهر ساری تاثیر معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.