عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری ( موردی مطالعه : مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در سطح شهرستان کوهدشت )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری ( موردی مطالعه : مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در سطح شهرستان کوهدشت ) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری ( موردی مطالعه : مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در سطح شهرستان کوهدشت )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری ( موردی مطالعه : مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در سطح شهرستان کوهدشت )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری ( موردی مطالعه : مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در سطح شهرستان کوهدشت ) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پیشرفت های تکنولوژی چهره جهان را دگرگون ساخته است. در طول دو دهه گذشته سازمان ها برای استفاده از تجارت الکترونیک سرمایه گذاری های زیادی کرده اند. تجارت الکترونیکی به سازمان ها این فرصت را می دهد تا به نیازهای متفاوت مشتریان در مکان های گوناگون به صورت همزمان پاسخ گویند. علیرغم ظهور این تکنولوژی، پذیرش آن از طرف مشتریان هنوز بطور کامل درک نشده است و میزان رشد افراد استفاده کننده از آن در حد انتظار نمی باشد. از این رو تحقیق حاضر سعی دارد بر اساس پژوهش رودریگز و همکاران ( ۲۰۱۶ )، تاثیر نگرش مصرف کننده، قابلیت اعتماد، سهولت دریافتی، و عملکرد مورد انتظار را بر پذیرش تجارت الکترونیک با توجه به نقش رضایت مشتری مورد بررسی قرار دهد. این تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی است و ۳۸۴ نفر از مصرف کنندگان حوزه لوازم آرایشی بهداشتی در سطح شهرستان کوهدشت که بصورت بالفعل یا بالقوه از روش های تجارت الکترونیک استفاده می نمایند، مورد مطالعه قرار گرفتند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است و دو بسته نرم افزاری SPSS و lisrel به کار گرفته شده است. نتایج حاکی از آن است که متغیرهای قابلیت اعتماد، سهولت دریافتی، و عملکرد مورد انتظار تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری، و رضایت مشتری تیز تاثیر مثبتی بر پذیرش تجارت الکترونیک دارد، همچنین نگرش بر رضایت مشتری تاثیر معناداری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.