شناسایی و اولویت بندی صلاحیت های حرفه ای موثر بر روش تدریس خلاقانه از نظر معلمان منطقه دو شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی صلاحیت های حرفه ای موثر بر روش تدریس خلاقانه از نظر معلمان منطقه دو شهر تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی صلاحیت های حرفه ای موثر بر روش تدریس خلاقانه از نظر معلمان منطقه دو شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی صلاحیت های حرفه ای موثر بر روش تدریس خلاقانه از نظر معلمان منطقه دو شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی صلاحیت های حرفه ای موثر بر روش تدریس خلاقانه از نظر معلمان منطقه دو شهر تهران :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر اعتبار و اثربخشی چهار صلاحیت یادگیری، آموزشی، اجتماعی و آشنایی با فناوری را، بر قابلیت اجرای روش تدریس خلاقانه توسط معلمان، بررسی کرده است. جامعه آماری ۴۸۴ نفر و نمونه ۳۰۱ نفر از معلمان مدارس پسرانه هر سه مقطع تحصیلی در منطقه ۲ تهران می باشد که به صورت تصادفی انتخاب شده اند. ابزار تحقیق از نوع پرسشنامه خود ارزیابی بوده، با استفاده از روش آلفای کرونباخ نمره اعتبار کل ابزار ۰۸ ، محاسبه شده و از آزمون های آماری تحلیل واریانس استفاده شد. نتایج نشان می دهد که هر چهار صلاحیت مذکور موثر بوده و ترتیب اهمیتشان به صورت صلاحیت اجتماعی، صلاحیت های آموزشی و یادگیری به یک میزان، و در آخر صلاحیت فناوری آموزشی است. همچنین یافته های تکمیلی با گروهی در دسترس از معلمانی که به پرسشنامه اول پاسخ دادند، شامل ۳۰ نفر، بوسیله پرسشنامه ساختار نیافته و با یک سوال و با استفاده از روش تجزیه و تحلیل کلایزی نشان داد که مولفه های دیگری مانند انگیزه های مالی، به روز رسانی دانش علمی آموزشی، مهارت در مدیریت زمان و محتوا، و آشنایی با اصول اخلاق حرفه ای را نیز در خصوص موضوع مورد پژوهش، موثر دانسته اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.